Classe magistral de disseny de videojocs a l’alumnat de producció audiovisual

David Fernández Alonso, Senior Level Designer amb una experiència de més de vint anys dins de la indústria dels videojocs, ha fet una classe magistral sobre disseny i producció de videojocs a l’alumnat de segon curs del CFGS de Producció d’audiovisuals i espectacles del nostre centre.

Amb el to proper i dinàmic d’una xerrada, Fernández ha transmès la seva experiència professional de primera mà en múltiples facetes d’aquest sector capdavanter de la indústria audiovisual i de l’entreteniment, despertant l’interès i la participació per part de l’alumnat.

Aquesta trobada s’ha dut a terme en el marc del Mòdul 2 d’aquest cicle formatiu, en el qual l’alumnat ja va tenir ocasió d’assistir a l’exposició I.A:Intel·ligència Artifical, en el Centre de cultura contemporània de Barcelona.