Projectes i activitats

PROJECTES I ACTIVITATS DESENVOLUPADES DES DEL NOSTRE DEPARTAMENT:

PROJECTES I ACTIVITATS DEL DEPARTAMENT
La mediació, com a estratègia per a la prevenció del conflicte.

Cliqueu sobre la imatge per saber-ne més:

Programa Salut i Escola L’Agnès Pastrana és la nostra infermera. Ella ve cada dilluns al centre per atendre dubtes del nostre alumnat. salutiescola@olivargran.cat
La dormida A l’Olivar tenim per tradició de realitzar “la dormida” amb l’alumnat i els tutors de 1r d’ESO. L’objectiu d’aquesta, és d’oferir l’oportunitat de conèixer-se i relacionar-se i fomentar el sentit de pertinença. En aquesta activitat, l’alumnat voluntari de 3r d’ESO, dinamitza una sèrie d’activitats.
Prevenció de les addiccions i drogodependències

Es treballa de manera transversal a través de les tutories i la matèria de Cultura i Valors:

• 1r ESO: Hàbits saludables i alimentaris
  • 2n ESO: Addicció a les pantalles
  • 3r i 4rt ESO: Informació sobre el consum d’alcohol, drogues i tabac.
Jornades d’Orientació Durant el mes de febrer se celebren les “Jornades d’Orientació”. Durant dos dies tenim la visita d’una quarantena de professionals els quals expliquen la seva trajectòria personal i professional amb la finalitat d’ajudar al nostre alumnat de 4rt d’ESO amb la tria del seu itinerari formatiu i/o laboral.

L’OLI-BAR,

Gestionat des del SIEI

L’equip de professors i alumnes del SIEI ens delecten cada dia a l’hora del pati amb el seu tracte “exquisit” i les seves propostes “saludables”.
La revista del nostre institut El curs 2019-20 vam iniciar la revista del nostre institut, amb un grup reduït de 1r d’ESO. La intenció es poder seguir endavant amb el projecte per tal de donar resposta a les inquietuds del nostre alumnat.