Aprenentatge i Servei a la biblioteca de l’institut

Avui dimarts 30 d’abril finalitza l’Aprenentatge i Servei que 65 alumnes de 3r d’ESO realitzaven a la biblioteca de l’institut i que va començar en el mes de setembre. Ha estat tot un èxit. Moltes gràcies a tots els alumnes per la seva dedicació i interès que han demostrat al llarg de tot el curs.

Olimpíada Nacional de Química

L’alumne de 2n de BTX Víctor Carballo ha participat aquest passat cap de setmana a la Olimpíada Nacional de Química que ha tingut lloc a la Universitat de Múrcia al Campus Espinardo del 26 al 28 d’abril de 2024. Enhorabona a l’alumne per haver superat la fase local de la olimpíada de química i passar a la Nacional. Ha estat una gran experiència.

Premis de TdR Fàtima Bosch 2024

L’alumne Isaac Romano de 2n de BTX ha estat premiat amb el primer accèssit dels III premis de TdR Fàtima Bosch 2024 per treballs de recerca de ciència i tecnologia. Enhorabona a l’alumne i als seus tutors.