Premi al concurs de redacció de Coca-Cola

La Clàudia Cardoso Gómez, de 3r d’ESO, ha guanyat un segon premi provincial a la 60a edició del Concurso Jóvenes Talentos de Relato Corto, organitzat per la Fundació Coca-Cola (la primera edició digital). El premi ha consistit en un patinet elèctric, un casc, una motxilla i una semarreta. Enhorabona, Clàudia!

Revista Zona Olivar

Som l’equip Zona Olivar i estem formats per 8 integrants. El nostre projecte es basa en transmetre les notícies més rellevants de l’institut i rodalies cap a vosaltres: alumnes, famílies, professors, etc. Consulta la revista entrant aquí

Fotografies de l’acte de graduació de 4t d’ESO

Ja pots consultar les fotografies de l’acte de graduació de 4t d’ESO. També pots descarregar totes les fotografies clicant aquí. També trobaràs les fotografies de l’entrega d’orles dels alumnes de 2n de batxillerat i cicles formatius de la promoció 19-20.

Acte de cloenda dels alumnes de 4t d’ESO

Ja pots consultar l’acte de cloenda dels alumnes de 4t d’ESO i el reconeixement dels alumnes de Batxillerat i Cicles de la promoció 19-20 de l’Institut Olivar Gran, que es va celebrar el passat divendres dia 18 de juny.

També pots visualitzar el vídeo clicant aquí

Recapte d’aliments per a la protectora d’animals de Figueres

Els alumnes de 3r d’ESO, dins del projecte de voluntariat a secundària Aprenentatge i Servei, han dedicat la jornada de divendres a fer un recapte d’aliments i objectes per als animals abandonats de la Protectora de Figueres. El recapte ha estat un èxit, els alumnes de l’Olivar Gran han recollit 600 quilos de menjar per ajudar la protectora d’animals!