Sortida dels alumnes del Club de lectura

Els alumnes del Club de lectura han fet una visita guiada a la biblioteca de Figueres, al Museu del joguet i han realitzat activitats relacionades amb la darrera lectura: “Moxie”. Finalment, han pogut disfrutar d’un gran dinar a l’Escola d’Hostaleria.

Escalfant motors!

L’equip Legogran d’alumnes de 2n d’ESO, el proper dissabte 8 de maig, participaran a la First Lego League a Girona. Us deixem dos vídeos resum de tot el que estem preparant.

ÀNIMS EQUIP!

Taller setmana de la ciència

La setmana passada els alumnes de 1r de Batxillerat de Biologia, Química i Ciències de la Terra van realitzar una mostra de petits experiments pels alumnes de 2n d’ESO, dins el marc de les Jornades Cienticotecnològiques.

Finalista concurs de traducció

Tenim una alumna finalista del XXI concurs de traducció organitzat per la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. L’alumna Júlia Sagué, alumna de 1r curs de Batxibac, és entre els 10 millors alumnes de Catalunya en traducció del francès al català (secció Batxillerat). El lliurament de premis es farà el divendres 21 de maig de 2021. Felicitats Júlia!!!

Sortida Aiguamolls a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han visitat el Parc dels Aiguamolls de l’Empordà per tal d’observar la fauna i flora característiques d’aquest paisatge natural.

Concurs Physicat

El mes passat els alumnes de 4t C van participar al concurs de problemes de física (Physicat). És a nivell de tot Gironès, en total han participat 118 equips de diferents instituts. Un dels equips de 4t C del nostre institut s’ha classificat dins els 10 primers, en 6a posició.