Informació AFA

AFA

Qui som?

La junta de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) la formen les següents persones, a l’espera que algun pare/mare més s’hi vulgui afegir:
  • President: Sr. Sebastian Romero Castillo
  • Vicepresident: Sr. Joan Josep Bosch Rescalvo
  • Secretària: Sra. Maria Alba García Puignau
  • Tresorera: Sra. Núria Bosch Gayola
  • Vocals i col·laboradors

Què fem?

Ens reunim el primer dimarts de cada mes per comentar i organitzar les diverses tasques pròpies d’una AFA, presència en el Consell Escolar, propostes d’activitats destinades a mares i pares, rebre i compartir informació amb l’equip docent i directiu. L’AFA participa activament en les reunions interampa que organitza l’Ajuntament de Figueres. Un representant de l’AFA assisteix a les reunions del Consell Escolar Municipal que organitza l’Ajuntament de Figueres. Col·labora en la preparació i coordinació de les activitats (Quina de Nadal, Sant Jordi, espectacles de fi de curs…) que realitza el centre amb els alumnes per recollir diners pels viatges de fi de curs.

Què estem fent i què hem fet?

Amb les aportacions de l’ AFA, aquests darrers anys hem col·laborat en l’adquisició de material divers per la millora del centre (cortines, pissarres digitals, equips de so per espectacles, piano…), organitzat concursos de fotografies… Col·labora amb l’institut gestionant la compra del llibres per tots els alumnes d’ESO, per poder gaudir d’uns preus més assequibles. Es subvenciona als alumnes SOCIS de 4t d’ESO i 2n de BAT per tal que participin a l’excursió de final de curs; se’ls subvenciona amb 15€ per cada any que han estat socis. Així, l’alumnat d’ESO que ho hagi estat els quatre anys tindrà una subvenció de 60 euros, qui ho hagi estat tres anys serà de 45 euros, qui ho hagi estat dos anys serà de 30 euros i qui ho hagi estat un any aquest import serà de 15 euros, sempre i quant l’últim any pagat sigui l’any de l’excursió . Els alumnes de BAT rebran 15€ per any amb un total de 30€ si a 2n de BAT continuen sent socis. . Si voleu contactar amb nosaltres podeu fer-ho enviant-nos un escrit a la bústia de l’AFA: afa@olivargran.cat

Com fer-nos socis?

La quota de l’AFA es paga durant la compra de llibres a través de la plataforma Iddink, ja que és l’AFA qui gestiona la gestió.

Pagament Quota AFA

Aquelles famílies que per diversos motius, no han fet la comanda amb IDDINK i, per tant, no han pogut fer el pagament de la quota de l’AFA de 30€, i la volen fer, aquest és el número de compte:

ES33 0081 1863 3000 0100 4906      Concepte: Quota AFA Olivar Gran + NOM ALUMNE/A