Quines matèries aprendràs?

Tots els alumnes de l’institut Olivar Gran estudien dues llengües estrangeres: anglès i francès.

ESO

Les matèries del Departament de Llengües Estrangeres que estudiaràs al llarg de l’ ESO són (hores/setmanals):

1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO
Anglès 3 4 3 3
Francès 2 2 2 3 OPTATIVA

BATXILLERAT

Les matèries de modalitat del Departament de Llengües Estrangeres que podràs estudiar al llarg del Batxillerat són (hores/setmanals):

1r BTX 2n BTX 1r BATXIBAC 2n BATXIBAC
Anglès 3 3
Francès 3 3
Literatura Francesa 2 2
Història de França 2 2
Ciències per al Món Contemporani 2

L’Institut Olivar Gran és el centre de Figueres que permet a l’alumnat cursar un currículum i obtenir una doble titulació: el títol de batxiller (si supera totes les matèries cursades) i també el diploma de Baccalauréat (si supera una prova externa que es desenvolupa íntegrament en francès).

L’alumne Batxibac fa un terç de l’horari lectiu en llengua francesa i a més realitza el Treball de Recerca en francès.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ  “Cuina i Gastronomia”, “Serveis en restauració”, “Forneria, Pastisseria i Confiteria”.

1r CURS 2n CURS
Anglès 2 2
Francès 2 2

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR – “Direcció en Cuina”.

1r CURS 2n CURS
Anglès 2 2