BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

INTERNET SEGURA

El passat divendres, els alumnes de Cicle Superior van rebre la visita dels agents del cos dels Mossos d’Esquadra per tal de realitzar una xerrada vers el bon ús de les xarxes socials.

Considerem que va ser una xerrada molt profitosa!

 

VI SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer durem a terme la  VI Setmana de la Ciència a l’escola.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència. Per la qual cosa, a nivell d’aula, al llarg de les darreres setmanes hem treballat al científic Joan Oró.

També, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies.

Podreu veure a la pàgina web de l’escola els diferents experiments que es vagin presentant.

CIÈNCIA AL CARRER!

Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 8 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la VI Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!

PATIS ACTIUS V

El passat 24 de gener van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la cinquena sessió dels patis actius.

En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: sota el pont, mocador, bales, llançament d’espardenyes i bitlles.

Ens ho vam passar molt bé!

TREBALLEM PER GRUPS: JOAN ORÓ!

Amb motiu de la VI SETMANA DE LA CIÈNCIA, els infants de cicle mitjà hem iniciat un centre d’interès al voltant de la vida del científic Joan Oró.

Ahi r vam fer grups i vam començar una feina cooperativa que mostrarem a la resta de l’escola, on hem d’investigar i plasmar en una cartolina diferents aspectes al voltant de la vida de Joan Oró: LA NASA, EL PLANETA MART, LA BIOGRAFIA DE JOAN ORÓ, EL PROGRAMA VIKING.

Estem gaudint molt del treball en grup i posem en pràctica la nostra organització i cerca d’informació a fonts digitals!

 

TORNADA A L’ESCOLA!

El dilluns 8 de gener va ser el dia del retorn a l’escola. Tot l’alumnat va tenir una gran sorpresa, hi havia regals a l’entrada!

També, com ja és tradició, durant la tarda vam dur a terme “La tarda de la joguina” de manera que tothom que va voler va poder portar una joguina i compartir-la amb els companys i companyes de l’escola!

Tots teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho vam passar d’allò més bé!

BONES FESTES!

La comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja unes BONES FESTES i un BON ANY!

Ens retrobem el dilluns 8 de gener de 2024.

Salutacions i una abraçada!

FESTA DE L’HIVERN

Us recordem que la Festa de l’hivern es durà a terme el divendres 15 de desembre, a les 15:30 hores, al poliesportiu del poble.

Tots i totes hem estat assajant força durant els darrers dies per tal que la Festa sigui un èxit, aquesta, sota el títol de “Peter Pan” girarà entorn les històries narrades al llibre.

Esperem la vostra assistència!