BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
El passat divendres, els alumnes de Cicle Superior van rebre la visita dels agents del cos dels Mossos d’Esquadra per tal de realitzar una xerrada vers el bon ús de les xarxes socials.
Considerem que va ser una xerrada molt profitosa!
Durant la setmana del 5 al 9 de febrer durem a terme la VI Setmana de la Ciència a l’escola.
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència. Per la qual cosa, a nivell d’aula, al llarg de les darreres setmanes hem treballat al científic Joan Oró.
També, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies.
Podreu veure a la pàgina web de l’escola els diferents experiments que es vagin presentant.
CIÈNCIA AL CARRER!
Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 8 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la VI Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!
El passat dijous els alumnes de Cicle Superior vam fer circuits elèctrics amb una pila de llimona.
Ens ho vam passar molt bé!
El passat 24 de gener van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la cinquena sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: sota el pont, mocador, bales, llançament d’espardenyes i bitlles.
Ens ho vam passar molt bé!
El Youssef ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: una serp.
Ho has fet molt bé, Youssef!
Des de l’inici de curs, els infants d’Educació Infantil, hem estat feinejant a diferents Racons d’aprenentatge muntats a l’aula.
Aquests racons tenen com a objectiu, mitjançant el treball maniputaliu i autònom, impulsar el desenvolupament de les capacitats.
Gaudim molt!
Amb motiu de la VI SETMANA DE LA CIÈNCIA, els infants de cicle mitjà hem iniciat un centre d’interès al voltant de la vida del científic Joan Oró.
Ahi r vam fer grups i vam començar una feina cooperativa que mostrarem a la resta de l’escola, on hem d’investigar i plasmar en una cartolina diferents aspectes al voltant de la vida de Joan Oró: LA NASA, EL PLANETA MART, LA BIOGRAFIA DE JOAN ORÓ, EL PROGRAMA VIKING.
Estem gaudint molt del treball en grup i posem en pràctica la nostra organització i cerca d’informació a fonts digitals!
L’Ousmane ens ha explicat com fer pas a pas una papallona.
Ems ha encantat, Ousmane!
El dilluns 8 de gener va ser el dia del retorn a l’escola. Tot l’alumnat va tenir una gran sorpresa, hi havia regals a l’entrada!
També, com ja és tradició, durant la tarda vam dur a terme “La tarda de la joguina” de manera que tothom que va voler va poder portar una joguina i compartir-la amb els companys i companyes de l’escola!
Tots teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho vam passar d’allò més bé!
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola!
Després tots junts hem esmorzat coca amb xocolata a càrrec de l’AFA.
Moltes gràcies i bones festes!
Amb l’article us adjuntem un recull d’imatges de les activitats realitzades durant els darrers dies del trimestre.

Tal com ja sabeu, el divendres 15 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa d’hivern.
Els i les alumnes de Cicle Superior van representar “Peter Pan” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Va quedar molt bé!
Avui 20 de desembre han tornat a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la quarta sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: rutlla, corriol de pedres, saltar corda, tragaboles
Ens ho vam passar molt bé!

Avui els nens i nens de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola hem anat a cantar nadales a la residència Sant Roc.
Ha estat un moment molt bonic que hem gaudit molt!
Divendres passat nens i nenes de tercer vam anar a l’ajuntament a fer el pregó de la obra de Peter Pan.
Ens va agradar molt l’activitat.
Us recordem que la Festa de l’hivern es durà a terme el divendres 15 de desembre, a les 15:30 hores, al poliesportiu del poble.
Tots i totes hem estat assajant força durant els darrers dies per tal que la Festa sigui un èxit, aquesta, sota el títol de “Peter Pan” girarà entorn les històries narrades al llibre.
Esperem la vostra assistència!
Ahir per la tarda, els nens i nenes de cicle inicial van rebre una carta amb unes instruccions.. era el Tió!
Amb l’ajuda de tots vam trobar on estava perdut. Ara li hem de donar molt menjar!
El passat 30 de novembre, els alumnes de CS de la escola Mestral vam rebre la visita de “La protectora d’animals”. Ens van fer una xerrada que va estar plena d’informació molt interessant i entenedora.