ESMORZEM AMANIDA!
29/05/26Avui, els infants de cicle superior hem anat a collir de l’hort: pastanagues, remolatxa, enciams de dos tipus i cebes i hem fet una amanida per grups!
Després ens l’hem menjat per esmorzar, estava boníssima!
Avui, els infants de cicle superior hem anat a collir de l’hort: pastanagues, remolatxa, enciams de dos tipus i cebes i hem fet una amanida per grups!
Després ens l’hem menjat per esmorzar, estava boníssima!
Els infants de cicle inicial han treballat els animals vertebrats.
Per grups, han preparat una exposició oral de l’animal escollit, per explicar-ho als companys i companyes.
Avui els infants de cicle mitjà hem collit enciams de l’hort i hem fet una amanida per esmorzar!
Ens ha encantat!
Els infants de cicle inicial hem fet una activitat molt especial amb els productes del nostre hort escolar. Durant aquests dies hem collit unes bledes molt maques que havien crescut gràcies a la feina i la cura de tots i totes. Amb elles, hem preparat una deliciosa truita de bledes que després ens hem menjat plegats.
També hem collit enciams, remolatxes i pastanagues fresques. Després de rentar bé totes les verdures, hem preparat una amanida molt colorida i saludable. Ens ha agradat molt veure com els aliments que hem cuidat des de petits es convertien en un esmorzar tan bo!
Ha estat una experiència perquè hem après la importància de treballar l’hort, menjar sa i aprofitar els aliments de temporada. A més, compartir aquest esmorzar entre companys i companyes ha estat encara més especial.
Felicitats a tots els nens i nenes per la gran feina feta a l’hort!
Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Lucas ens ha presentat la manualitat de “Juego didáctico” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Aquest matí hem collit enciams, bledes, remolatxa i cebes de l’hort.
Amb tot això hem fet una amanida i una truita que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Ens ha sortit boníssim!
Els nens i nenes de Cicle mitjà hem treballat el Clima i el temps atmosfèric.
Per concloure el tema, hem fet “d’homes i dones del temps” tot fent la predicció del temps.
Ens ho hem passat molt bé!
A partir del projecte a nivell d’escola COSTUMS I TRADICIONS DEL NOSTRE POBLE hem elaborat una revista digital on cada aula hi exposa una petita mostra del treball que han estat fent.
Durant aquesta setmana els infants de l’escola han anat a visitar l’exposició “Essències d’Àfrica” que es troba a l’Església Vella.
Una exposició d’art, cultura i fotografia a càrrec de Joan Parés Suñé.
Gràcies Joan per les explicacions i compatir les teves experiències a l’Àfrica!
Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, la Dana ens ha presentat la manualitat de “Ascensor hidráulico” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.