Informació

Darrera actualització, 5 de març de 2024

En aquest espai, s’anirà actualitzant la informació referent al procés de preinscripció i matrícula.

Del 6 al 20 de març es podrà fer la preinscripció escolar per als ensenyaments del primer i segon cicle d’educació Infantil, d’educació Primària i d’educació Secundària obligatòria.

NOTA: Estigueu pendents de les actualitzacions!

CALENDARI

• Oferta inicial de places escolars: 5 de març de 2024
  • ​Educació infantil de segon cicle i educació primària: del 6 al 20 de març de 2024
  • ​Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març de 2024
  • Presentació de documentació: fins al 22 de març 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril de 2024
  • Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024 a les 11h.
  • Llista ordenada: 2 de maig de 2024
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 29 de maig al 31 de maig de 2024
  • Oferta final de places escolars:7 de juny de 2024
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024

GUIA DE LA PREINSCRIPCIÓ

PREINCRIPCIÓ TELEMÀTICA

Des del Departament d’Educació es promou la preinscripció telemàtica:

• El tràmit es realitza de forma online a través del portal preinscripcio.gencat.cat
  • Complimentar el formulari telemàtic i adjuntar tots els documents demanats.

Com que aquest any tots els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o telèfon per poder-los adjuntar.

DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare, mare, tutor/a de l’alumne/a. Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport i si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Qualsevol altra documentació que pugui acreditar altres mèrits (família nombrosa, monoparental, etc.).