Durant els propers dies…

• 5 d’abril: (MNATEC Bus) Bus del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya
  • 9 d’abril: Visita residència St. Roc (CS-4t): 100 anys arribada del tren a Vilanova de la Barca
  • 11 d’abril: Visita residència St. Roc (CI-3r): Juguem al bingo!
  • Del 10 al 12 d’abril: Proves Diagnòstiques 4t
  • Del 16 al 17 d’abril: Fotografies AFA
  • Del 16 al 18 d’abril: Proves de Competències Bàsiques 6è
  • 23 d’abril: Sant Jordi i Mercat de Primavera
  • 24 d’abril: Patis Actius (ASPROS)
  • Del 24 al 26 d’abril: Colònies CM i CS a Prades
  • Del 25 al 26 d’abril: Colònies E. Inf i CI a Prades
  • 1 de maig: Festiu

PREINSCRIPCIÓ A L’ESCOLA

Del 6 al 20 de març de 2024

Darrera actualització, 21 de març de 2024

Tota la informació referent a la Preinscripció del curs 2024-2025 la trobareu en aquest espai. L’anirem actualitzant a mesura que avanci el procés.

TRÍPTIC ESCOLA GUIA PREINSCRIPCIÓ ACCÉS TELEMÀTIC INFORMACIÓ

SANT JORDI 2024

S’acosta Sant Jordi i ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres la planificació de les activitats que tenim preparades per la jornada de Sant Jordi.

• “Conta’m un conte”:

Com ja sabeu…, ens agraden molt els contes! Per això, durant la tarda d’avui, famílies voluntàries, aprenents de l’escola i mestres ens explicaran contes als diferents grups de l’escola.

• Mercat de Primavera

Arribada la Primavera, és el moment de preparar una nova edició del mercat de l’escola, és per aquest motiu que al llarg de les darreres setmanes tots els i les alumnes hem estat confeccionat un producte per ser venut.

Així, demà dimarts 23, a partir de les 16 hores, es posaran a la venta clauers originals a un preu de 2€.

La recaptació es destinarà a la subvenció d’activitats pedagògiques que es realitzin al llarg del curs.

A la pàgina web de l’escola trobareu penjat el vídeo del pregó que han fet els alumnes de CI.

• La Reviscola:

A partir del projecte d’escola UN VIATGE PER L’ESPAI hem elaborat una nova edició de la Reviscola. Una revista digital on cada aula ha exposat una petita mostra del treball que hem fet. Durant el dia de demà rebreu l’enllaç d’un nou exemplar de la 4ª edició de la Reviscola.

• Jocs Florals:

Al llarg de la darrera setmana, per tal d’incentivar l’escriptura creativa, els alumnes de d’educació Primària han realitzat una nova edició dels Jocs Florals tot deixant córrer la seva imaginació i escrivint històries d’allò més boniques.

• Teatre: “La llegenda de la dragona”

També per celebrar el dia de Sant Jordi al llarg del matí del dimarts 23 es representarà una obra anomenada “La llegenda de la dragona”.

• Venta de Roses:

El dimarts 23, a primera hora, els alumnes de CS ajudarem a vendre roses a la parada que l’AFA muntarà al costat de la parada de l’autocar, carretera 35.

Ens agrada llegir, ens agrada Sant Jordi!

SANT JORDI: MERCAT DE PRIMAVERA

Us compartim el pregó on els alumnes de Cicle Inicial han comunicat el mercat a tot el poble:

ANEM A FER UN REPORTATGE A LA RESIDÈNCIA!

Amb motiu de la Fira dels Somnis contra el càncer infantil de Balaguer, els infants de quart hem anat aquest matí caminant a la residència Sant Roc a entrevistar als padrins i padrines sobre el centenari de l’arribada del tren a Balaguer. Hem preparat unes preguntes per parelles i hem entrevistat a quatre padrines. Amb tota la informació que hem recollit elaborarem un reportatge que estarà exposat a Balaguer el proper dia 5 de maig.

Ens ha agradat molt compartir aquesta estona amb les padrines.

ANEM DE COLÒNIES!

A final de mes, els alumnes de l’escola anirem de colònies a la “Finca Prades” a Prades.

• Els alumnes d’Ed. Infantil i CI: del 25 al 26 d’abril
  • Els alumnes de CM i CS: del 24 al 26 d’abril

Per la qual cosa hem preparat un tríptic informatiu amb tota la informació referent a les colònies.

En tenim moltes ganes!

EL GERMAN ENS HA CONTESTAT!

Al tornar de les vacances de Setmana Santa, els infants de cicle mitjà hem tingut una gran sorpresa.

El Germán Martínez ens ha contestat!

Hem pogut veure el vídeo i hem escoltat atentament les seves respostes a les quals ha dedicat temps i esforç.

Us enllacem el vídeo per tal que les pugueu veure.

¡MUCHAS GRACIAS GERMÁN!

OUS DE PASQUA

Com a cloenda del darrer dia del trimestre, al llarg de la tarda, els nens i nenes d’educació Infantil hem buscat els ous de Pasqua que estaven amagats per l’escola i en trobar-los els hem repartit a la resta d’infants de l’escola.

Ha estat molt divertit!

DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui, tots els nens i nenes de l’escola hem celebrat el Dia Mundial de l’aigua tot confeccionant un mural conjunt a nivell d’escola amb l’objectiu de fer conscients als infants de la situació de sequera que estem vivint actualment i de quines actuacions podem fer en el nostre dia a dia per estalviar aigua.

L’aigua és vida!

ANEM A L’HORT!

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior hem anat a l’hort de l’escola per collir els enciams i les escaroles que hi vam plantar a l’octubre.

També hem aprofitat per preparar la terra traient les males herbes i removent la terra per plantar-hi de nou al tornar de vacances.

Ens agrada anar a l’hort!

MESUREM!

Els infants de cicle mitjà hem iniciat la situació d’aprenentatge: MESUREM

En aquesta situació d’aprenentatge s’ha plantejat el repte de fer un plànol de la classe amb tots els seus elements a escala.

Avui hem començat a mesurar els diferents elements de la classe i hem estrenat el làser de mesura per mesurar la llargada i l’amplada de l’aula.

Estem molt engrescats/des!