VI SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer durem a terme la  VI Setmana de la Ciència a l’escola.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència. Per la qual cosa, a nivell d’aula, al llarg de les darreres setmanes hem treballat al científic Joan Oró.

També, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies.

Podreu veure a la pàgina web de l’escola els diferents experiments que es vagin presentant.

CIÈNCIA AL CARRER!

Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 8 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la VI Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!