BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Durant aquesta setmana, els infants de cicle mitjà ens estem preparant per a celebrar la Festa Major de Vilanova de la Barca.
Avui a l’aula hem llegit i treballat el cartell de la Festa Major que ens ha facilitat l’Ajuntament.
L’hem llegit i hem buscat informació tot fent un treball de comprensió lectora.
Esperem la Festa Major amb moltes ganes!
Benvolgudes famílies,
Properament es realitzaran les reunions d’inici de curs.
Les dates de les reunions estan diferenciades per cursos tal i com es mostra a la següent graella:
DATES:
|
Ed. INFANTIL |
dilluns 25 de setembre de 2023 |
18:00 hores |
|
CICLE INICIAL |
dimarts 26 de setembre de 2023 |
18:00 hores |
|
CICLE MITJÀ |
dimarts 26 de setembre de 2023 |
18:00 hores |
|
CICLE SUPERIOR |
dilluns 25 de setembre de 2023 |
18:00 hores |
Esperem la vostra assistència!
Aquest matí hem celebrat l’aniversari de la Gala Arrià.
En primer lloc hem fet em explicat el pas del temps a partir de tres elements: l’univers, el sol i el planeta Terra. Després hem preparat uns dibuixos i la Gala s’ha pogut fer un collaret amb els macarrons que ahir vam pintar entre tots/es. Per últim hem esmorzat la coca que ens ha portat.
Felices quatre voltes al sol Gala!
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dimecres 6 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2023-2024.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dimecres 6 de setembre!
Bon dia famílies!
Ja hem arribat a la segona meitat de juliol i volem compartir amb vosaltres un recull les fotografies de les dues últimes setmanes de juliol!
Moltes gràcies!
Bon dia famílies!
Ja hem arribat a la meitat de juliol i volem compartir amb vosaltres un recull les fotografies de les dues primeres setmanes de juliol!
Moltes gràcies!
Arribat el final de curs d’ I3, us deixem els enllaços de diferents tasques realitzades al llarg del curs:

Famílies!
Esperem que la festa d’ahir us agradés igual que a nosaltres.
Moltes gràcies per tot!
Aquí us deixem els millors moments.
BON ESTIU!!!
Arribat l’últim dia de curs, us presentem els enllaços a les diferents tasques que de forma anual hem anat realitzant a l’aula d’I4 i I5:
FEINEGEM I4 I5
AULA VIVA
Us presentem les imatges de la tasca que hem desenvolupat a I4 i I5 sobre el Planeta Terra.
Ho hem gaudit molt!
A l’Escoleta hem elaborat un projecte relacionat amb els ànecs.
L’interès dels infants per aquests animals ha sorgit arrel de:
– La cançó “Mireu els meus ànecs”, que hem après durant l’hora de Música i gràcies a la nostra capsa musical, plena de titelles de dit, que representen animals.
-El conte “L’aneguet lleig”.
Hem descobert que els ànecs “no tenen boca”, sinó bec.
Ens ha cridat l’atenció el fet que els ànecs tinguin plomes i que siguin tan suaus!
El resultat final ha estat la decoració d’un ànec amb plomes, que hem penjat al nostre racó de la primavera.
Esperem que us agradi!
Ahir al matí a la classe d’I4 i I5 vam preparar un esmorzar per tots els nens i les nenes de la classe i així poder celebrar l’aniversari de la Freya, el Nil, la Lilith, el Jan i el Genís ja que el faran durant els mesos d’estiu.
Primer vam preparar un pastís de fabiola amb galetes, xocolata i coco. El vam deixar refredar a la nevera i al cap d’una estona ens el vam menjar. Ens va encantar!
Ahir els/les alumnes d’educació infantil i cicle inicial, van poder gaudir d’una sessió d’animació a la lectura del llibre “Rovelló” de Josep Vallverdú.
El Joan de Boer, un conta contes del Bibliobús, ens va engrescar en la representació del llibre amb un toc de màgia i humor.
Ens ho vam passar molt bé!!!
El passat divendres 16 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| ED. INFANTIL | CICLE INICIAL |
| CICLE MITJÀ | CICLE SUPERIOR |
Avui el xef Dídac ens ha delectat amb la recepta “Bizcocho de chocolate”.
Moltes gràcies!
Avui la xef Laia ens ha delectat amb la recepta “Sándwich de atún“.
Ens ha encantat!
Avui dijous 15 de juny, ens ha tornar a visitar la FUNDACIÓ ASPROS!
Hem gaudit de més jocs a l’hora del pati amb les persones que hi participen. Algunes de les activitats plantejades han estat d’encistellar en una estructura de fusta, fem bombolles i la de punteria amb pilota!
Tots junts ens ho hem passat molt bé!