BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Finalitzada la VI Setmana de les Arts que s’ha dut a terme a l’escola durant les passades setmanes, us compartim un recull d’imatges del treball elaborat. Aquest ha girat entorn l’obra de Juan Zamora “La vida en emergència”.
Ens ha agradat molt i hem après molt!
En el marc de la VI Setmana de les Arts, els alumnes d’educació Primària vam ajudar als padrins de la Residència Sant Roc a dur a terme una felicitació de Nadal.
Va ser una gran experiència i esperem tornar-los a veure ben aviat.
El dimecres 22 de novembre van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la tercera sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: rellotge, tres en ratlla gegant, memory i bladufa
Ens ho vam passar molt bé!

El Llàtzer ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: un gusano de colores.
Ens ha agradat molt, Llàtzer!
Avui els infants de cicle mitjà hem iniciat un treball de lectura en veu alta a partir de la lectura col·lectiva que estem treballant: CONTES PER TELÈFON de Gianni Rodari.
Cada setmana dos alumnes s’hauran de preparar un dels contes i despenjar el telèfon que tenim a l’aula per llegir el seu conte en veu alta.
A mesura que avanci el curs anirem penjant els vídeos amb les lectures.
Dins de les activitats que realitzarem durant aquesta setmana, el Toni, el nostre mestre de música, ens ha mostrat l’acordió.
Ens ha agradat molt!
Avui hem celebrat l’aniversari de la Gala Marsà ja que ahir érem d’excursió.
En primer lloc hem explicat el pas del temps a partir de tres elements: l’univers, el sol i el planeta Terra. Després hem preparat uns dibuixos i la Gala s’ha pogut fer un collaret amb els macarrons que vam pintar. Per últim hem esmorzat la coca que ens ha portat.
Per molts anys Gala!!!
Avui a la classe d’I5 ha vingut l’Alejandro, el pare de la Freya a explicar-nos el seu ofici d’infermer.
Ens ha agradat molt veure amb l’ecògraf les nostres venes i el batec del cor.
Gràcies per venir!
El passat dimecres 15 de novembre tots els alumnes de l’escola vam fer una sortida a Lleida i vam visitar:
Ens va agrada molt!
Al llarg d’aquesta setmana i la vinent celebrarem la VI edició de la nostra “Setmana de l’art”.
Durant aquesta setmana, del 15 al 22 de novembre, tots els nens i nenes de l’escola participarem d’una setmana on la música i l’expressió artística serà la gran protagonista.
Aquest any ens centrarem en apropar-nos a diverses tècniques artístiques per poder produir una obra pròpia arrel de la visita a “La Fundació Sorigué” en la qual ens endinsarem en l’obra de Juan Zamora.
Així, aquesta setmana la dedicarem a treballar l’obra de Juan Zamora i elaborar una producció artística inspirada en aquest autor. Després ho exposarem i es podrà visitar a partir del dimecres 22.
Prèviament, els alumnes de Cicle Superior s’han encarregat de dissenyar els CARTELLS per a la setmana de l’Art.
Aquests últims dies a l’aula d’I3 i I4 hem pogut conèixer els oficis de cosidora, infermera i enginyera.
Han estat unes sessions molt emocionants!
La Selma ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: un ocell.
Ho has fet molt bé, Selma!
Aquesta setmana a l’escola hem realitzat diferents activitats relacionades amb “La Castanyada”.
A continuació us deixem un recull de fotografies.
Ens ha agradat molt!
Avui el Nil ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: “El barco”.
Ens ha encantat, Nil!
Moltes gràcies!
Avui 31 d’octubre celebrem La Castanyada a l’escola, així que al llarg de la jornada realitzarem diferents activitats relacionades amb aquesta festivitat:
1 MERCAT DE TARDOR
A partir de les 16 hores de la tarda, es realitzarà el ja tradicional “Mercat de tardor”
La venta anirà a càrrec dels alumnes de Cicle Superior i es durà a terme al pati de l’escola a partir de les 16 hores.
La recaptació es destinarà a la subvenció de la sortida de final de curs.
2 ELABOREM PANELLETS I VISITEM EL FORN
El passat divendres, els i les alumnes d’Educació Infantil van anar a comprar els ingredients necessaris per tal de poder elaborar, entre ahir i avui, els tradicionals panellets.
Finalment, avui al matí els portarem al Forn del poble per coure’ls.
3 BERENAR DE TARDOR
Aquesta tarda farem un berenar de tardor plegats al pati. Per la qual cosa, caldrà portar fruits i productes típics de la tardor per tal de fer un berenar conjunt. En aquest berenar també ens menjarem els panellets que hem elaborat a l’escola.
4 FEM UN PREGÓ!
També us recordem que a la pàgina web de l’escola trobareu penjat el vídeo del pregó que van fer ahir els i les alumnes d’I5 per anunciar al poble el “Mercat de Tardor”.
Bona Castanyada!
El Gerard ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: Constelaciony.
Ens ha encantat!

A partir d’avui, dia 30 d’octubre de 2023, s’inicia el procés de renovació d’una part dels/de les representants al CONSELL ESCOL

Durant aquest procés electoral s’han de renovar:
Formar part del Consell Escolar és una oportunitat per participar en la gestió de la nostra escola i ZER, per la qual cosa us animem a presentar la vostra candidatura com a membre elegible del sector de mares i pares durant un mandat de 4 anys.
Tot seguit us adjuntem el calendari amb les dates més rellevants de tot el procés, tanmateix, tota la informació estarà penjada al taulell d’anuncis de l’interior de l’escola:
CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL DEL SECTOR MARES I PARES
Esperem la vostra participació. Entres tots i totes fem escola!
Aquest matí, els alumnes d’I5 hem anat a fer un pregó a l’Ajuntament per tal d’anunciar el “Mercat de Tardor” que es realitzarà al pati de l’escola el proper dimarts 31 d’octubre a les 16 hores.
Ens ha agradat molt!
During these last two weeks, boys and girls from 3rd and 4th grade have been working on Halloween.
They learnt the vocabulary related to this festivity and information about it: watching a video, playing guessing games, writing short sentences about Halloween characters and reading a short text.
They also made a “Magic spell” using spooky ingredients and they loved it!
So, families be careful, THEY CAN DO MAGIC!