BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

NEVADA

Benvolgudes famílies,

Les condicions meteorològiques i l’estat de les carreteres esdevenen un risc per al trasllat amb vehicle. L’escola està oberta amb serveis mínims, només hi ha dos mestres.

En aquest moment no podem garantir el servei de menjador, dependrà de l’estat de la carretera per a que pugui arribar el dinar.

Estigueu alerta a les comunicacions, anirem informant si al llarg del matí milloren les condicions.

Equip Docent