DARRERS DIES A L’ESCOLA 6è!
20/06/26Els nens i nenes de sisè, juntament amb els nostres companys/es de cinquè, hem viscut uns darrers dies a l’escola plens d’activitats boniques: visita a la residència, taller de ultimate, presentació del projecte personal, visita dels mossos, piscina, etc.
Finalment, volem compartir amb vosaltres aquestes línies…
Amb l’acabament d’un nou curs escolar avui també ha arribat el moment d’acomiadar els alumnes de sisè.
Després de 9 cursos a l’escola és el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, descobertes, aprenentatges, etc. que us emporteu de la vostra estada a l’Escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
Acomiadem els més grans de l’escola, agraint també a les famílies per ser-hi, per l’acompanyament que feu dels vostres fills i filles en tot moment. Sempre heu fet costat a l’escola en tot el que s’ha necessitat i sincerament, us trobarem molt a faltar.
MOLTA SORT I FINS SEMPRE!












