COLLIM, CUINEM I MENGEM DE L’HORT
07/05/26Aquest matí hem collit enciams, bledes, remolatxa i cebes de l’hort.
Amb tot això hem fet una amanida i una truita que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Ens ha sortit boníssim!
Aquest matí hem collit enciams, bledes, remolatxa i cebes de l’hort.
Amb tot això hem fet una amanida i una truita que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Ens ha sortit boníssim!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb la roba a l’inrevés.
“El dimarts no t’ho pensis més,
has de venir vestit a l’inrevés!”
Durant les primeres setmanes, a l’aula d’I3, hem estat jugant, manipulant, creant hàbits i rutines.. però sobretot coneixent-nos i creant vincles.
Us deixem un recull de fotos d’aquests primers dies.
Us mostrem les fotografies del primer dia de colònies a Can Bajona.
Ens ho estem passant molt bé!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola disfressats lliurement
“Divendres disfressa lliure portaràs,
i a la rua de Carnavat et divertiràs!
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola, abans hem preparat uns escrits i els hem portat a la bústia de davant de l’Ajuntament.
Moltes gràcies!
Amb aquest article us compartim les fotos de l’Aprenc del 1r trimestre i també de plàstica.
Per acabar el projecte Vincles, hem rebut la visita de la mare del Dominic.
Ens han explicat la seva capsa de vida, després ens han preparat un petit arbret de nadal, que hem acabat decorant amb boletes de colors.
Moltes gràcies família!
Avui hem tingut una gran sorpresa!
Ha arribat una carta a l’escola del tió, ens ha dit que s’havia perdut i que estava gelat de fred i molt afamat.
Així que hem sortit al pati a buscar-lo i l’hem trobat! Quina il·lusió!
Ara a donar-li menjar perquè es prepari per cagar molt!