TASQUES ED. INFANTIL
18/06/26Us fem arribar els enllaços de tot el que hem estat fent aquest últim trimestre a infantil:


Us fem arribar els enllaços de tot el que hem estat fent aquest últim trimestre a infantil:


Aquestes últimes setmanes hem estat treballant els animals de la granja i, en especial, els pollets.
Feu clic a l’enllaç per veure les fotografies.
El dijous 11 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| ED. INFANTIL | CICLE MITJÀ |
| CICLE INICIAL | CICLE SUPERIOR |
La setmana del 18 al 22 de maig vam dur a terme la “Setmana de la Roda” a l’escola i per aquest motiu, vam anar al Pump Track amb bicicletes i patinets.
Ens ho vam passar molt bé!
El dimecres 3 de juny vam anar tota l’escola a Sant Llorenç de Montgai a passar un dia ple d’activitats i estones de joc.
Aquí teniu un recull de tot el que vam fer!
Els infants de cicle inicial hem fet una activitat molt especial amb els productes del nostre hort escolar. Durant aquests dies hem collit unes bledes molt maques que havien crescut gràcies a la feina i la cura de tots i totes. Amb elles, hem preparat una deliciosa truita de bledes que després ens hem menjat plegats.
També hem collit enciams, remolatxes i pastanagues fresques. Després de rentar bé totes les verdures, hem preparat una amanida molt colorida i saludable. Ens ha agradat molt veure com els aliments que hem cuidat des de petits es convertien en un esmorzar tan bo!
Ha estat una experiència perquè hem après la importància de treballar l’hort, menjar sa i aprofitar els aliments de temporada. A més, compartir aquest esmorzar entre companys i companyes ha estat encara més especial.
Felicitats a tots els nens i nenes per la gran feina feta a l’hort!
Aquest matí hem collit enciams, bledes, remolatxa i cebes de l’hort.
Amb tot això hem fet una amanida i una truita que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Ens ha sortit boníssim!
Els dies 29 i 30 d’abril, els i les alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem anat de colònies de ZER a “Les Obagues”.
El divendres 24, a partir de les 15:30 h, vam celebrar una cercavila al pati de l’escola amb els grallers i els gegants del poble. Va estar una tarda plena de música, alegria i tradició que ens ha encantat compartir amb tots vosaltres.
Arribada la Primavera, és el moment de preparar una nova edició del mercat de l’escola, és per aquest motiu que al llarg dels darrers dies tots els i les alumnes hem estat confeccionat un producte per ser venut.
Així, avui divendres 24 d’abril, a partir de les 16 hores, es posaran a la venta ametlles garapinyades a un preu de 2€ al pati de l’escola.
La recaptació es destinarà a la subvenció d’activitats pedagògiques que es realitzin al llarg del curs.