ESMORZEM AMANIDA!
29/05/26Avui, els infants de cicle superior hem anat a collir de l’hort: pastanagues, remolatxa, enciams de dos tipus i cebes i hem fet una amanida per grups!
Després ens l’hem menjat per esmorzar, estava boníssima!
Avui, els infants de cicle superior hem anat a collir de l’hort: pastanagues, remolatxa, enciams de dos tipus i cebes i hem fet una amanida per grups!
Després ens l’hem menjat per esmorzar, estava boníssima!
Els infants de cicle inicial han treballat els animals vertebrats.
Per grups, han preparat una exposició oral de l’animal escollit, per explicar-ho als companys i companyes.
Avui els infants de cicle mitjà hem collit enciams de l’hort i hem fet una amanida per esmorzar!
Ens ha encantat!
Els infants de cicle inicial hem fet una activitat molt especial amb els productes del nostre hort escolar. Durant aquests dies hem collit unes bledes molt maques que havien crescut gràcies a la feina i la cura de tots i totes. Amb elles, hem preparat una deliciosa truita de bledes que després ens hem menjat plegats.
També hem collit enciams, remolatxes i pastanagues fresques. Després de rentar bé totes les verdures, hem preparat una amanida molt colorida i saludable. Ens ha agradat molt veure com els aliments que hem cuidat des de petits es convertien en un esmorzar tan bo!
Ha estat una experiència perquè hem après la importància de treballar l’hort, menjar sa i aprofitar els aliments de temporada. A més, compartir aquest esmorzar entre companys i companyes ha estat encara més especial.
Felicitats a tots els nens i nenes per la gran feina feta a l’hort!
El passat dimecres l’alumnat de 4t i Cicle Superior va visitar el Cosmofruita amb l’objectiu de realitzar diferents activitats relacionades amb l’alimentació saludable i de proximitat.
Ens va agradar molt!
La darrera setmana, l’alumnat de CS hem treballat les màquines simples i hem descobert conceptes com politges, engranatges, plans inclinats i els seus usos en les eines habituals que tenim per casa.
De la mà de l’Èric Berga vam descobrir les parts de la bicicleta. Després a través de les maquetes de màquines senzilles, vam buscar les diferents màquines que conté: palanca, cremallera, engranatges…
En una altra sessió vam aprendre a fer el manteniment a la nostra bicicleta: canvi de cadena, arreglar una punxada, inflar la roda, etc. Tot de forma pràctica.
Ha estat molt interessant!
Gràcies Èric per venir, dedicar una estona del teu temps a ensenyar-nos coses tan útils per nosaltres!
Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Lucas ens ha presentat la manualitat de “Juego didáctico” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
Aquest matí hem collit enciams, bledes, remolatxa i cebes de l’hort.
Amb tot això hem fet una amanida i una truita que ens hem menjat a l’hora d’esmorzar. Ens ha sortit boníssim!