SETMANA DE LA RODA
09/06/26La setmana del 18 al 22 de maig vam dur a terme la “Setmana de la Roda” a l’escola i per aquest motiu, vam anar al Pump Track amb bicicletes i patinets.
Ens ho vam passar molt bé!
La setmana del 18 al 22 de maig vam dur a terme la “Setmana de la Roda” a l’escola i per aquest motiu, vam anar al Pump Track amb bicicletes i patinets.
Ens ho vam passar molt bé!
Els infants de cicle inicial han treballat els animals vertebrats.
Per grups, han preparat una exposició oral de l’animal escollit, per explicar-ho als companys i companyes.
Els infants de cicle inicial hem fet una activitat molt especial amb els productes del nostre hort escolar. Durant aquests dies hem collit unes bledes molt maques que havien crescut gràcies a la feina i la cura de tots i totes. Amb elles, hem preparat una deliciosa truita de bledes que després ens hem menjat plegats.
També hem collit enciams, remolatxes i pastanagues fresques. Després de rentar bé totes les verdures, hem preparat una amanida molt colorida i saludable. Ens ha agradat molt veure com els aliments que hem cuidat des de petits es convertien en un esmorzar tan bo!
Ha estat una experiència perquè hem après la importància de treballar l’hort, menjar sa i aprofitar els aliments de temporada. A més, compartir aquest esmorzar entre companys i companyes ha estat encara més especial.
Felicitats a tots els nens i nenes per la gran feina feta a l’hort!
Avui hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, el Lucas ens ha presentat la manualitat de “Juego didáctico” a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
El divendres 24, a partir de les 15:30 h, vam celebrar una cercavila al pati de l’escola amb els grallers i els gegants del poble. Va estar una tarda plena de música, alegria i tradició que ens ha encantat compartir amb tots vosaltres.
Arribada la Primavera, és el moment de preparar una nova edició del mercat de l’escola, és per aquest motiu que al llarg dels darrers dies tots els i les alumnes hem estat confeccionat un producte per ser venut.
Així, avui divendres 24 d’abril, a partir de les 16 hores, es posaran a la venta ametlles garapinyades a un preu de 2€ al pati de l’escola.
La recaptació es destinarà a la subvenció d’activitats pedagògiques que es realitzin al llarg del curs.
Avui divendres 24 d’abril, hem tingut la sort de poder gaudir de la història titulada “La pirata rogenca” que ens ha representat la companyia teatral 4 contes.
Ens ha agradat moltíssim!
Aquest curs hem dut a terme la VI edició del Jocs Florals a l’escola. La temàtica d’aquest any ha estat: SANT JORDI.
Enhorabona! Seguiu tots així, ja que tots els textos estaven molt bé!
Com ja sabeu…, ens agraden molt els contes! Per això, durant el dimecres 22 i dijous 23, famílies voluntàries, aprenents de l’escola i mestres ens han explicat contes als diferents grups de l’escola.
A partir del projecte a nivell d’escola COSTUMS I TRADICIONS DEL NOSTRE POBLE hem elaborat una revista digital on cada aula hi exposa una petita mostra del treball que han estat fent.