BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

APADRINAMENT LECTOR

Avui dijous, els alumnes de Cicle Superior i els alumnes de Cicle Inicial hem iniciat l’Apadrinament Lector.

Aquesta activitat, que es repetirà cada dijous de 15 a 15:30 hores, consisteix en compartir una estona de llegir, essent els alumnes de Cicle Superior els padrins dels alumnes de Cicle Inicial, els seus fillols.

Mitjançant aquesta activitat fomentem els lligams entre els alumnes de l’escola, al temps que compartim el nostre gust per la lectura.

 

JORNADA DE CONVIVÈNCIA

Benvolgudes famílies,
Tal i com vam informar a la reunió d’inici de curs, us anunciem que el proper dissabte 20 d’octubre a partir de les 10 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.
Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat… Llegeix més»

REUNIÓ INICI DE CURS

El proper dimecres 26 de setembre de 2018 a les 19:30 hores es durà a terme la reunió d’inici amb les famílies a l’escola Mestral.
La primera part, conjunta, es desenvoluparà a la Sala gran de les Associacions, després ens trobarem a les respectives aules.
Us hi esperem… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

Ja ho tenim tot a punt per començar un nou curs escolar…
Us esperem el dimecres 12 de setembre!
 
Equip de mestres

FER, UN PROJECTE D’EMPRENEDORIA

Durant aquest curs, els alumnes de Cicle Superior hem iniciat un projecte d’emprenedoria en col·laboració amb el consell Comarcal de la Noguera i en el qual han participat altres escoles del voltant, així com d’Estònia.

Per la qual cosa, durant aquest primer any la nostra tasca ha consitit en conèixer i donar a conèixer la realitat del nostre entorn més proper, Vilanova de la Barca.

Així, hem realitzat entrevistes i hem fet un treball sobre el nostre poble que hem compartit mitjançant la següent plana web: https://sites.google.com/site/fermestral/

El nostre resultat final ha quedat reflectit en el següent VÍDEO. Esperem que us agradi!

L’any vinent continuarem, ja que encara tenim molt per aprendre i hem de crear la nostra empresa!

ORLES SISÈ

Amb motiu de la finalització de la seva etapa a l’ecola, el passat dissabte 16 de juny es van entregar les orles als alumnes de sisè.

Tota la comunitat educativa de l’escola Mestral us desitja molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola

VÍDEO ORLES

INICI JORNADA INTENSIVA

A partir del dimarts 5 de juny s’inicia la jornada intensiva, de manera que l’horari serà el següent:

  • De les 9 hores fins a les 13 hores.

Els alumnes que es queden al menjador sortiran a les 15 hores.

TROBADA ESPORTIVA A BALAGUER!

El dijous 17 de maig, els alumnes de Cicle Superior van participar a la Jornada Esportiva de Balaguer tot practicant diferents disciplines esportives amb altres escoles de la zona.

Ens ho vam passar genial!!!

Totes les fotos es troben a la web de la ZER.

PARTICIPACIÓ AL V CONGRÉS DE CIÈNCIES ANNA GENÉ

El passat dimecres 16 de maig, els alumnes de Cicle Superior de l’escola van participar al V Congrés de Ciències Anna Gené que organitza la Universitat de Lleida.

Van presentar el treball titulat “De les cèl·lules als éssers vius” que han estat elaborant durant tot el curs.

S’ho van passar d’allò més bé al temps que van aprendre moltes coses!!!!

Enllaç a la web del congrés

JORNADA ESPORTIVA ESCOLES RURALS BALAGUER

El dijous 17 d’abril els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola van participar a la Primera Trobada Esportiva d’Escoles Rurals que es va dur a terme a Balaguer.

Va ser una gran experiència!

Si voleu veure la resta de fotografies es troben a la pàgina web de la ZER