BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
El dilluns 15 d’octubre de 2018 els alumnes de Cicle Superior de l’escola Mestral vam viure una Jornada Electoral per escollir el delegat o delegada del Primer Trimestre.
Abans però, per tal d’escollir el futur delegat o delegada de l’aula vam realitzar uns passos previs:
Realitzada la Jornada de Convivència amb les Famílies, tan sols ens queda dir MOLTES GRÀCIES i agrair la vostra participació i entrega!
Moltes gràcies per tot, entre tots i totes fem ESCOLA!
Avui hem començat els Tallers de Plàstica Internivells a Ed. PRIMÀRIA!
Durant aquests primers mesos farem els següents tallers:
Avui dijous, els alumnes de Cicle Superior i els alumnes de Cicle Inicial hem iniciat l’Apadrinament Lector.
Aquesta activitat, que es repetirà cada dijous de 15 a 15:30 hores, consisteix en compartir una estona de llegir, essent els alumnes de Cicle Superior els padrins dels alumnes de Cicle Inicial, els seus fillols.
Mitjançant aquesta activitat fomentem els lligams entre els alumnes de l’escola, al temps que compartim el nostre gust per la lectura.
Avui els alumnes de sisè hem anat a l’Ajuntament a fer un pregó sobre la Jornada de Convivència amb Famílies, ha sigut una gran experiència!
Benvolgudes famílies,
Tal i com vam informar a la reunió d’inici de curs, us anunciem que el proper dissabte 20 d’octubre a partir de les 10 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.
Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat… Llegeix més»
El passat dijous 4 d’octubre, durant el matí, els alumnes de CM i CS de l’escola Mestral van realitzar, al Camp de Futbol de gespa artificial del poble una activitat d’iniciació al Golf, organitzada pel club “Pitch and Putt Lleida” ubicat… Llegeix més»
Durant les primeres setmanes del mes de setembre, tots i totes les alumnes de l’escola hem passat per l’hort de l’Escoleta per tal de treballar la terra i plantar les primeres hortalisses del curs.
Ara hem de cuidar-les i regar-les per tal de poder recollir els… Llegeix més»
El passat dimecres 26 de setembre es va realitzar la reunió d’inici de curs amb les famílies en la qual es va informar del següent:
El proper dimecres 26 de setembre de 2018 a les 19:30 hores es durà a terme la reunió d’inici amb les famílies a l’escola Mestral.
La primera part, conjunta, es desenvoluparà a la Sala gran de les Associacions, després ens trobarem a les respectives aules.
Us hi esperem… Llegeix més»
Ja ho tenim tot a punt per començar un nou curs escolar…
Us esperem el dimecres 12 de setembre!
Equip de mestres
Avui divendres 22 de juny hem celebrat el darrer dia del curs tot realitzant la Festa de l’Aigua. Aquesta ha consistit en una gimcana internivell molt divertida. Ens ho hem passat molt bé!
FOTOGRAFIES DE LA FESTA DE L’AIGUA
Tota la comunitat educativa us desitja un BON ESTIU!!!!
Durant aquest curs, els alumnes de Cicle Superior hem iniciat un projecte d’emprenedoria en col·laboració amb el consell Comarcal de la Noguera i en el qual han participat altres escoles del voltant, així com d’Estònia.
Per la qual cosa, durant aquest primer any la nostra tasca ha consitit en conèixer i donar a conèixer la realitat del nostre entorn més proper, Vilanova de la Barca.
Així, hem realitzat entrevistes i hem fet un treball sobre el nostre poble que hem compartit mitjançant la següent plana web: https://sites.google.com/site/fermestral/
El nostre resultat final ha quedat reflectit en el següent VÍDEO. Esperem que us agradi!
L’any vinent continuarem, ja que encara tenim molt per aprendre i hem de crear la nostra empresa!
Amb motiu de la finalització de la seva etapa a l’ecola, el passat dissabte 16 de juny es van entregar les orles als alumnes de sisè.
Tota la comunitat educativa de l’escola Mestral us desitja molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola
Les fotos de totes les activitats que hem realitzat de ZER (sortides, colònies, trobades esportives, etc.) es troben penjades a la pàgina web de la ZER.
A partir del dimarts 5 de juny s’inicia la jornada intensiva, de manera que l’horari serà el següent:
Els alumnes que es queden al menjador sortiran a les 15 hores.
El passat divendres 1 de juny vam celebrar el “English Day” tot realitzant diferents activitats sobre la cuina
Ens ho vam passar genial!!
ENLLAÇ: FOTOS DEL PHOTOCALL
El passat dimecres 16 de maig, els alumnes de Cicle Superior de l’escola van participar al V Congrés de Ciències Anna Gené que organitza la Universitat de Lleida.
Van presentar el treball titulat “De les cèl·lules als éssers vius” que han estat elaborant durant tot el curs.
S’ho van passar d’allò més bé al temps que van aprendre moltes coses!!!!
Enllaç a la web del congrés