TALLER DE PRIMERS AUXILIS

El dilluns 19 de març els alumnes de CM i CS vam tenir la sort de rebre la visita de la Maria José, tècnic del SEM, que ens va ensenyar unes nocions bàsiques de primers auxilis.

Va ser un taller molt profitós per tots nosaltres, ja que és un àmbit en el qual cal estar preparat/da.

Moltes gràcies MªJosé!

JUGUEM A BITLLES!

Aquesta tarda, els alumnes de Cicle Mitjà hem anat a jugar a bitlles amb els padrins del poble. Des de l’assemblea de delegats va sorgir la idea de col·laborar amb algunes de les associacions del poble i aquesta n’és una. Després de mostrar interès envers aquest joc tradicional ens hem posat el contacte amb l’associació i avui ens han pogut fer una demostració i posada en pràctica d’aquest joc!

Ens ho hem passat molt bé!

ANEM A L’INSTITUT

Durant el matí del dimarts 12 de març els alumnes de sisè han anat a l’institut adscrit, l’institut “La Caparrella”, a realitzar una jornada de convivència.

Amb aquesta jornada, l’institut pretén que s’estableixin nous vincles entre els alumnes dels centres de Primària adscrits.

Així durant el matí, els nens i nenes de sisè han realitzat diferents activitat a les instal·lacions de l’institut.

Ha estat una gran jornada!

JA QUEDA MENYS PER SANT JORDI…

Els alumnes de quart ja hem començat un “Projecte de lectures diverses” amb l’objectiu de preparar la Diada de Sant Jordi. Aquest any la temàtica principal de Sant Jordi seran els contes clàssics. A la nostra classe ja hem començat amb el nostre recull de contes i ja estem preparats per a treballar molt a partir d’aquests títols tant coneguts per nosaltres.

Farem volar la imaginació i ens endinsarem en aquest món d’històries buscant-ne altres versions!

Hem muntat a la classe una taula amb el nostre recull, ara ja podem començar a treballar!

PREPAREM L’HORT

Com que ja ve el bon temps, durant el matí del divendres 8 de març, els alumnes de Cicle Superior de l’escola vam preparar l’hort de “l’Escoleta” per tal de poder-hi plantar o sembrar hortalisses.

La nostra tasca consistia en treure les males herbes i remoure la terra, però com ens resultava una feina força feixuga, vam haver de demanar ajuda al Sisco que va portar un muticultor i així  va poder remoure tota la terra.

Ara ja està a punt per una nova sembra!

TALLER “ART I RECICLATGE”

La setmana passada, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior vam realitzar un taller anomenat “Art i reciclatge”. En primer lloc, ens van fer una xerrada per a conscienciar-nos de la importància del reciclatge i tot seguit vam procedir a l’elaboració de la nostra obra.

Vam aprofitar per construir un nou Carnestoltes! De manera que treballant en grups cooperatius, tots i totes ens vam implicar en el procés d’elaboració per tal d’obtenir un resultat que ens agradés a tots i a totes.

Estem molt satisfets de la tasca realitzada! Ha sigut tot un èxit!

ENS VISITA EL PARE DE LA JÚLIA

Avui hem rebut la visita del pare de la Júlia. Al llarg de les seves explicacions hem pogut prendre consciència vers la importància de la seva tasca vetllant per la seguretat de les persones.

També ens ha donat molts consells útils per tal de poder ser uns bons ciutadans i eludir alguns dels perills que existeixen.

Ha estat una gran experiència i hem après molt!

SORTIDA A LLEIDA

Avui 28 de febrer, els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat a Lleida per realitzar les següents activitats:

• Audició: “Fora de sèrie” a l’Auditori Enric Granados
  • Visita al Dipòsit de l’aigua
  • Visita a la Seu Vella

Ens ho hem passat molt bé!

LLEGIM: ELS SECRETS DE LA SEU VELLA!

Els alumnes de 4t, per tal de preparar-nos la sortida de la setmana vinent en la qual visitarem la Seu Vella de Lleida, hem iniciat la lectura de la col·lecció Els secrets de la Seu Vella.

Aquesta col·lecció té com a objectiu apropar els infants i donar-los a conèixer el monument més emblemàtic de les terres de Lleida.

Aquesta col·lecció fa un recorregut per les etapes constructives de la catedral, oficis de l’època i aspectes relacionats amb la ciutat antiga. Consta de 7 llibres que llegirem al llarg dels propers dies.

Estem molts engrescats amb aquesta lectura amb la que aprendrem moltes coses que no sabíem!

Imatge relacionada

ENS VISITA EL PARE DEL SANTI

Avui hem tingut la sort de rebre la visita del pare del Santi!

Aquesta visita ens ha permès aprendre moltes coses que no sabíem sobre el tractament de l’aigua i la importància de prendre consciència sobre la seva gran rellevància en el nostre dia a dia.

També li hem pogut formular tot tipus de preguntes sobre el seu ofici i ens ha agradat molt tot el que hem pogut aprendre.

Moltes gràcies!