BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’escola MESTRAL us desitja un molt bon estiu!

Ens retrobem el dijous 12 de setembre

MATERIALS I LLIBRES CURS 2019-2020 (termini sol·licitud AMPA, 4 de juliol)

ÚLTIM DIA DEL CURS

El divendres 21 de juny va ser un dia molt especial ja que donàvem fi al curs 2018-2019.

D’aquesta manera, durant tot el matí vam estar compartint jocs i vivències amb els/les nostres companys/es, així com vam dur a terme la Gimcana d’Aigua. Abans però, vam agafar forces tot esmorzant pa amb pernil i formatge que ens va portar l’AMPA.

Per últim, vam acomiadar als nens i nenes de sisè que després de nou anys a l’escola inicien un nou camí a l’institut.

Esperem que els hi vagi molt bé!

ORLES SISÈ

El passat dissabte 15 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.

Després de nou anys a l’escola és el moment de començar una nova etapa,  és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.

De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.

TARDA D’ESCACS

El passat divendres 31 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola vam realitzar una activitat juntament amb alguns dels integrants de l’Associació d’escacs del poble.

Així, durant la tarda ens vam repartir en diferents grups  i vam poder aprendre o bé millorar el nostre nivell.

Moltes gràcies a l’Associació d’escacs de Vilanova de la Barca!

Tots junts fem poble!

COL·LABORACIÓ AMB L’AULA HOSPITALÀRIA

Els alumnes de l’escola han participat amb l’aula Hospitalària de l’Arnau de Vilanova, tot confeccionant diferents pòsters d’ànim i esperança per als nens i nenes malalts.

Amb aquests pòsters s’ha pretés la transmissió de valors com la il·lusió, l’esperança i la força per seguir endavant.

TOMORROW: ENGLISH DAY!

Demà, dijous 30 de maig, celebrarem a l’escola el “English Day”, aquest any girarà entorn tales, culture and crafts to enjoy ourselves…

D’aquesta manera, està previst que durant la jornada es duguin a terme diferents activitats, entre les quals dues obres de teatre, representades per Blue Mango:

• Ed. INFANTIL i Cicle Inicial: Little Red Riding Hood
  • Cicle Mitjà i Cicle Superior: Loch Ness Monster

L’English Day és una bona oportunitat per endinsar-nos en la cultura anglesa tot treballant de forma interdisciplinar i internivells les seves tradicions i emprant com a llengua vehicular l’anglès.

VI CONGRÉS DE CIÈNCIES ANNA GENÉ

Els alumnes de Cicle Superior han participat avui, dimarts 21 de maig, al VI Congrés de Ciències Anna Gené organitzat per la Universitat de Lleida.

En aquest congrés han presentat el projecte desenvolupat durant els darrers mesos titulat “L’aigua i el nostre poble”, aquest projecte ha consistit en la realització d’un estudi vers:

1. La procedència de l’aigua del nostre poble
  2. L’anàlisis de l’aigua del nostre poble
  3. L’aigua que es gasta a l’escola

Estem molt satisfets de com s’ha desenvolupat la jornada i esperem poder tornar el proper any.

DIADA DE SANT JORDI A L’ESCOLA

Avui, 23 d’abril de 2019, hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola tot realitzant diferents activitats, relacionades amb els contes i la literatura:

• Explica’m un conte: Durant la primera hora del matí els pares, mares i padrins voluntaris, així com alguns mestres de l’escola, han explicat contes als alumnes. Moltes gràcies pares, mares, padrins i padrines!
  • Roda de contes: Aprofitant que els alumnes de l’escola han estat treballant els contes clàssics, confeccionant versions pròpies i llegint contes d’autors diversos, durant el matí s’ha dut a terme una roda de contes en la qual els alumnes de l’escola han explicat i escoltat tot tipus de contes.
  • Cançó de Sant Jordi: Els alumnes d’educació Infantil ens han cantat la cançó de Sant Jordi que han estat treballant durant les sessions de música.
  • Recomano un conte: Cada alumne ha portat el seu conte preferit de casa i a la tarda l’ha pogut compartir amb la resta de companys/es de l’escola.
  • Mercat de primavera: Com cada any, a les 16:00 s’ha realitzat la paradeta del “Mercat de primavera”. Enguany, s’han elaborat “Flors de primavera” i “Dracs de Sant Jordi” per a decorar els testos.

Finalment, el dia ens ha deparat una petita gran sorpresa, ja que hem presentat el nou logotip de l’escola. Tots i totes hem quedat molt satisfets pel resultat final!

Ha estat un dia molt complert i ens ha agradat molt!