Cooperativa NECOR

A l’escola Martinet, la classe de 5èB, hem creat una cooperativa que té com a nom NECOR. El nostre objectiu és vendre 6 productes diferents, els quals són: l’estació anti-COVID, el restoig, la guardiola farigola, el penja mascaretes, el clauer i el pot de llapis.

Amb els diners que guanyem les sòcies i els socis, recuperarem el nostre capital inicial, farem una donació a una entitat benèfica que es diu IPI (Iniciativa Pro Infància) i durem a terme una activitat lúdica que decidirem amb tot el grup cooperativista. Si vols conèixer els nostres productes i a nosaltres, fes-nos una visita a la nostra parada! Ens trobaràs al porxo de la biblioteca de l’escola Martinet de 16:30 a 18:00h.

Si vols contactar amb nosaltres, el nostre gmail és:necor@escolamartinet.cat

No hi podeu faltar, us hi esperem!