Cicle inicial. Activitats de música 2nT

Hola famílies,

El trimestre ha acabat i els nens i nenes de 1r molt a música han treballat! Han aprés cançons de L’hivern, de la Pau i Les notes musicals. El Carnaval va arribar i amb en Camile Saint-Saens i tots els seus animals van jugar i gaudir. Han aprés a dibuixar la clau de sol i donar nom a les notes situant-se dins del pentagrama. S’han observat, escoltat i avaluat entre iguals.

Els soldadets de fusta de Txaikovski i la Marxa del Washington Post ens han ajudat a fer un treball de tempo i pulsació. Per finalitzar el trimestre treballant la intensitat a partir de la discriminació auditiva, la creació de nous moviments o pintant un quadre amb l’ajuda de Beethoven i una de les seves peces més famoses, la 5a Simfonia.

Durant aquest segon trimestre l’alumnat de 2n ha estat immers en practicar i aprendre totes les cançons i coreografies de la Cantata de la Clika que el 10 d’abril faran a l’Auditori de Cornellà juntament amb d’altres escoles de Cornellà. Han conegut tots els personatges, el que els agrada i el que no, amb cada cançó han treballat un valor, un estil de música o un instrument. S’han engrescat i implicat molt amb tot el projecte. Com a cloenda, aquesta setmana, han cantat la cançó de L’inventor a la presentació del projecte a les famílies i han estat fent racons de la Clika que els han agradat molt!

Us deixem un tastet d’imatges de les activitats. Si en voleu veure més imatges i videos aneu a la CARPETA VERDA del DRIVE.

Bones vacances!