UN SANT JORDI MOL ESPECIAL!

Benvolgudes famílies,

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar a l’escola el dia de Sant Jordi i va esdevenir una jornada molt especial, plena de sorpreses i moments bonics.

Vam iniciar el nostre dia compartint una lectura amb els companys i companyes de 4rt: vam crear parelles lectores per tal de gaudir d’una estona de lectura en aquest dia tan literari. Concretament, vam compartir el llibre dels Músics de Bremen, un conte, ja treballat a l’aula. HA ESTAT UNA GRAN EXPERIÈNCIA!!!

Per continuar, vam celebrar un acte comú al pati per tal d’atorgar els premis dels Jocs Florals. Nosaltres vam participar amb el nostre llibre d’endevinalles i vam guanyar un premi per tot el nostre esforç: un conte!

També vam poder gaudir d’unes danses que ens van ensenyar els alumnes de 6è i els gegants de l’escola. Va ser una estona divertida i alguns de nosaltres ens vam animar a fer les nostres pròpies danses i a ballar la sardana del Prat.

Per últim, vam dedicar la tarda a fer tallers de Sant Jordi amb els companyes i companyes de I3, I4 i la classe Lipi.

Sant Jordi sempre esdevé un dia per recordar, un dia per valorar la literatura i estimar-nos tot fent-nos regals i compartint moments especials.

A continuació, podeu gaudir d’un petit recull fotogràfic d’aquell dia. Esperem que us agradi!!