UN MISSATGE MOLT ESPECIAL

Benvolgudes famílies,

Després de la Festa Major hem trobat a faltar a alguns companys i companyes que s’han quedat a casa perquè estan malalts.

Ens hem assabentat que un company ha estat uns dies a l’hospital però és molt gran i valent i ja està a casa recuperant-se. Entre tots els Zewbod hem decidit portar-li la nostra mascota, la Lluna, a casa per a que la pugui cuidar fins que torni a l’escola.

També l’hem volgut enviar un missatge molt especial per a que es recuperi ben aviat i torni a l’escola! Alguns companys i companyes no participem en el missatge perquè ens fa una mica de vergonya però també l’estimem molt i el trobem a faltar.

Esperem que l’agradi!