TARDA D’AMBIENTS

Benvolgudes famílies,

Els ambients són entorns estimulants on els infants es poden moure lliurement, escollir i desenvolupar-se segons els seus interessos i motivacions. Són espais que respecten la diversitat, que tenen en compte en tot moment el ritme individual de cada infant.

Cada dimecres a la tarda, l’alumnat d’I4 i I5 es distribueix entre els diferents ambients establerts: construccions, experimentació, minimons, joc simbòlic, exterior i expressió corporal. A cada sessió diferenciem tres moments:

• Benvinguda, on la mestra fa una presentació de les propostes i materials de l’ambient i es treballen de manera conjunta les normes establertes per l’ambient.
  • Observem, manipulem, experimentem i juguem, on els infants lliurement desenvolupen les diferents propostes.
  • Tancament i assemblea, sobre què s’ha han a l’ambient, com s’han sentit, què han après…

Us deixem una petita mostra d’imatges dels ambients del primer trimestre. Esperem que us agradi!