DIADA DE SANT JORDI 2024

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, a l’escola hem volgut celebrar Sant Jordi un any més. Hem estat preparant un preciós poema pel certamen de Jocs Florals, entorn del nostre projecte de centre, Darwin Evolution, titulat “La Papallona”. Hem fet una adaptació d’aquest poema de Joana Raspall i l’hem il·lustrat de manera molt artística: pintant-lo entre tots i totes amb aquarel·les i decorant-lo amb “papallones” de pasta pintades. Com ens va quedar tan bonic, vam decidir fer-ne un altre per la classe i un altre individual per cadascú i cadascuna.

Durant la setmana, hem estat llegint contes sobre la llegenda de Sant Jordi, endevinalles, rodolins i poemes, que trobareu clicant al següent dibuix:

CLICA

Durant la diada de Sant Jordi ho hem passat molt bé. Al matí hem realitzat els Jocs Florals: Alguns companys/es de primària han cantat i tocat instruments, algunes mestres ens han llegit poesies i poemes, hem fet el concurs de premis i per últim han sortit els gegants de l’escola.

El nostre poema, “La Papallona” ha resultat guanyador i ens han fet un regal per la classe, un llibre titulat “La Iac més petita”.

Per acabar, a la tarda hem realitzat diferents tallers per gaudir d’aquest dia tan bonic. Cadascú i cadascuna ha escollit el que més li ha agradat fer:

• Taller de jocs medievals on hem jugat al pati a diferents jocs tradicionals.
  • Tallers artístics on hem realitzat punts de llibres, roses amb pinyes, clauers i corones de drac.
  • Tallers de cuina on hem fet roses amb fruites o llaminadures.

Sens dubte, una setmana molt especial i un dia molt bonic per celebrar-lo amb tota l’escola.

Aquí teniu un petit recull fotogràfic.

I també un recull del dia de la Biblioteca amb Famílies