Dia de la Pau

El dia 30 de gener de cada any, des de 1964 (any de la mort de Mahatma Ganghi), se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) arreu del món. A la nostra classe hem visionat  un conte “Senyor Guerra i senyora Pau” versionat a “Una mà de contes”. Posteriorment hem realitzat una conversa per reflexionar quines coses ens produeixen pau a l’aula i quines no. cada infant ha realitzat  un dibuix i després li ha regalat a un company/a en senyal de Pau i bon ambient a l’aula.A la tarda hem sortit tots els alumnes de l’escola al pati i hem dibuixat amb el nostre cos un símbol de la pau gegant.

Aquí us deixem un petit recull de fotografies.