LA CASTANYADA

Avui a l’escola hem celebrat la Castanyada.

La  Castanyada és una festa popular que celebrem a Catalunya durant la tardor ja que és el moment de collir aquest fruit.

Per la Castanyada mengem castanyes, panellets i moniatos. Les castanyeres i els castanyers venen al carrer castanyes torradetes i calentes, generalment embolicades en paperines de paper de diari.

Avui a l’escola hem vingut vestits de castanyers i castanyeres, tots i totes guapíssims. Hem ballat i cantat cançons, hem fet un esmorzar de tardor amb tot el cicle!!!! i hem gaudit d’un joc de pistes  amb els alumnes de I3B i I3C per trobar la Castanyera, que ens ha vingut a visitar i ens ha portat una sorpresa….. un conte sobre la Castanyada!

Us deixem unes FOTOS sobre la celebració de la Castanyada i el que n’hem gaudit junts.

Esperem que les gaudiu i comenteu en família.

Bona Castanyada!!!!