BENVINGUTS/ES A UN NOU CURS

Ja portem unes setmanes a l’escola on ens hem anat coneixent i hem establert les primeres relacions tant amb els adults com amb els companys i companyes.

Aquest curs treballarem al voltant de la figura del Charles Darwin i  les seves descobertes, posant enfàsi en la importància de les illes Galapagos en les seves investigacions. És per això que cada aula de l’escola reb el nom d’una illa. En el nostre cas som la illa Ràbida.

La classe de la illa Ràbida  estem preparats/es per endinsar-nos en un munt d’aventures. Ens voleu acompanyar?