ENS CAPBUSSEM A L’ILLA FERNANDINA !!!

Som els i les alumnes de 5èA de l’escola Charles Darwin i volem presentar-vos la nostra classe: L’illa Fernandina.

Aquest any hem fet el pas a Cicle Superior. Quan vam començar al setembre vam trobar-nos amb que ens havien barrejat, això ens ha permès conèixer-nos millor i fer nous amics i amigues.

Aquest curs hem de canviar el xip, cal ser una mica més responsables i saber organitzar-nos amb els deures. Ens estem acostumant a aquesta nova manera de treballar, encara ens costa una miqueta controlar el volum de feina que hem de fer a casa (a vegades se’ns acumula), mantenir l’ordre de les nostres coses, acabar les feines a temps… però sabem que, poc a poc, agafarem el ritme i tot serà més fàcil.

Els nois i noies de l’illa Fernandina som treballadors i som capaços de concentrar-nos en la feina, intentem complir amb les nostres tasques i ens encanta descobrir coses noves. Ens agrada la gresca (però quan toca fer feina la fem), jugar al pati, fer treball en equip i anar d’excursió. Som una classe única!!!

Us preguntareu d’on ve el nostre nom, oi?? Doncs ara us ho expliquem!!! Aquest any, al més de setembre, ens va venir a visitar una misteriosa personatge: La Xamana, que encara no sabem ben bé qui és.

Quan va marxar de l’escola, li va caure un mapa de les Illes Galàpagos, en ell hi havia associat a cada classe el nom d’una illa… al costat de 5èA hi deia «Illa Fernandina» i és per això que ens diem així.

Durant aquest trimestre estem intentant descobrir coses de les Galàpagos i més concretament de la nostra illa… a veure si això ens ajuda a saber qui és la Xamana i per què ens ha vingut a veure. Per ara ja sabem on són i que tenen una relació molt estreta amb Charles Darwin (també tenim interès a saber coses d’ell i de les seves teories). Durant ell curs investigant, a veure si aconseguim treure l’entrellat de qui és la Xamana, ja us anirem informant!!!!

Doncs bé… aquests som nosaltres!!! Els nois i les noies de l’Illa Fernandina!!! Ja us anirem explicant les nostres aventures durant aquest curs de 5!!

Fins la propera!!

Alumn@s de l’Illa Fernandina