El carnestoltes al Darwin ja ha arribat!!!

El primer dia vam fer una pluja d’idees per elaborar la disfressa. Finalment, la mestra va proposar una opció i va ser la que vam escollir. Uns dies després, vam començar a fer la disfressa a classe amb les famílies. Els dijous a la tarda, vam assajar el ball amb les propostes dels alumnes i amb ajuda de la mestra. Quan vam acabar la disfressa, vam dedicar més temps a practicar el ball. Una vegada ja teníem la disfressa acabada, vam assajar el ball sencer amb la disfressa posada. El divendres 9 de febrer tots els infants de l’escola vam anar al Estruch a fer el festival de combos, totes les classes es van preparar el seu ball i la seva disfressa. Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt. El mateix divendres a la tarda, tota l’escola va baixar al pati a fer unes danses entre classes, vam poder gaudir d’una tarda molt divertida amb tots els nostres companys. Generalment, ens ho hem passat super bé, tant fent les disfresses com preparant el ball. És una experiència molt xula, i ens agradaria tornar-la a fer.

Mentre fèiem les nostres disfresses de llangardaixos de lava i volcans, quan utilitzàvem la silicona calenta la màquina va explotar. També al ball de la tarda els pares i mares van ballar amb nosaltres.

(Arlet, Vega i Vera P.)