CIRCULEM AMB BICICLETA

EL dia 19 de abril al matí, vam anar al Parc Nou del Prat de Llobregat, vam anar les classes de 5eA i 5eB de l´escola Charles Darwin amb els mestr@s : Cristina, Silvia, Jose i Sergi. Durant el matí vam fer dues activitats per grups :

-Circuit amb bicicletes per un circuit tancat, guiat per dos policies, el Toni i l’Ivan, que anaven vigilant que no ens saltéssim les normes. Vam fem servir les senyals de tràfic  que tenia el circuit. Va ser una activitat molt moguda i molt divertida, que ens va permetre aprendre molt .

-Joc de taula, vam fer grups de 4 persones per arribar al final del joc, consistia en anar responent preguntes que estaven a les targetes, totes eren referents a les senyals de tràfic i la normativa de les bicicletes .

Després de fer les activitats en va agradar molt poder jugar una estona i esmorzar el Parc Nou tots junts .

Durant el camí per anar i tornar vam anar caminant, parlant i rient, la veritat que és va fer curt el camí, encara que estava una mica lluny de l’escola!

Aquí us deixem unes imatges de la sortida

Gràcies per la vostra atenció adéu

Ona Bmador Berna, Othman Charki Atmlihat, Sohail Allam Charki