LES REPORTERES I ELS REPORTERS DEL 1R TRIMESTRE

Durant aquest primer trimestre hem tingut a la classe del Megalin uns reporters i unes reporteres de primera que ens han explicat un munt de noticies molt interessants.

Les notícies preparades a casa arriben a l’escola a través dels infants amb molta il.lusió per explicar-les als companys i companyes. A l’aula preparem l’ambient per començar a fer l’activitat de “el/la reporter/a”, el nen/a seu davant de tot el grup classe amb el micròfon a la mà i la música de fons del telenotícies.

Començen els nervis ja que això és en directe i tothom escolta amb molt d’interès!  El reporter es presenta dient el seu nom i el titular de la notícia, a continuació fa la seva exposició explicant allò que ha preparat prèviament a casa. Aquesta activitat permet al nen/a posar en marxa una sèrie d’habilitats orals i memorístiques fent servir un vocabulari adient amb la notícia.

Una vegada exposada la notícia es fa una ronda de preguntes i tothom qui vulgui pot preguntar dubtes o curiositats.

Durant aquest trimestre les notícies que hem escoltat han sigut:

-Ha nascut el meu germanet

-Visita al zoo

– Anem a la fira avícola del Prat

– El carrilet fa 25 anys

– Els gossos de la meva família

– Els escurçons al Garraf

– Anem a la bolera

– Ha nascut el meu cosí

– Cap de setmana a la masia

–  Visita al Pare Noel

Sens dubte durant aquest trimestre hem estat ben informats/des de tot el que ha passat al nostre voltant gràcies a uns increïbles reporters/es i també gràcies a la col.laboració de les famílies.

A continuació deixem una mostra de fotos d’aquesta activitat.