CELEBREM LA CASTANYADA A LA CLASSE DE LES CARXOFES I3B

Avui a l’escola hem celebrat la Castanyada.

La  Castanyada és una festa popular que celebrem a Catalunya durant la tardor ja que és el moment de recol·lectar aquest fruit.

Per la Castanyada mengem castanyes, panellets, moniatos i fruita confitada. Pels volts d’aquesta celebració, les castanyeres i els castanyers venen al carrer castanyes torradetes i calentes, generalment embolicades en paperines de paper de diari.

A l’escola hem vingut vestits de castanyers i castanyeres, tots i totes guapíssims. Hem fet esmorzar de tardor; panellets, fruits i fruites d’aquesta època, …

Hem ballat i cantat cançons i per la tarda hem fet un joc de pistes per trobar la Castanyera, que ens ha vingut a visitar.

La Castanyera ens portava una sorpresa per la classe de les carxofes; un llibre molt bonic sobre quines accions podem fer per cuidar el nostre cos.

La Castanyera estava una mica preocupada i trista ja que havia trobat molta brutícia a la muntanya quan cercava les castanyes. Ens ha demanant ajuda, i entre tots i totes ens hem compromès a mantenir el nostre entorn net i cuidat.

Aquí us deixem una mostra en imatges del dia d´avui, esperem que les gaudiu i comenteu en família.

I3B CELEBREM LA CASTANYADA

Bona Castanyada!!!!