Què entenem per criança positiva? Què ens aporta de nou i per què cal implementar-la? Quines són les evidències positives i quins els seus beneficis? Quines competències parentals exigeix la societat actual a les famílies? Quines iniciatives estan donant suport i orientació a pares i mares? Què és el que funciona i el que no d’aquestes experiències? A quines famílies s’han de dirigir el programes de parentalitat positiva? Des de quin vessant, reparador o preventiu? Com a política pública o com a iniciativa particular? Quins agents hi poden donar suport? Quina aportació pot fer l’escola i els mestres per tal de contribuir-hi?
En aquest acte es debatrà sobre aquestes qüestions i es convidarà als assistents a participar en tallers de petit format basats en problemes pràctics, per a debatre idees, aportar experiències i compartir inquietuds, que seran dinamitzats pels propis ponents.
A part, durant l’aula es presentarà l’informe: A criar fills se n’aprèn? Una anàlisi de programes que enforteixen les capacitats parentals. Fundació Jaume Bofill, col·lecció Informes Breus, núm. 57, de Sílvia Blanch i Gemma Badia.
Accés lliure i gratuït. Més informació
El debat es podrà seguir en directe per streaming a través d’aquest web, i també via Twitter @FundacioBofill amb el hashtag #aulabofill.
No arribes a l’hora al debat online? Cap problema! Podràs recuperar el visionat aquí.