25N A LA CLASSE DE LES CARXOFES

A l’escola avui ha estat un dia diferent i especial.

Hem parlat de la importància de cuidar-nos i respectar-nos i de cuidar i respectar els companys i les companyes.

En el dia a dia convivim i és molt important  tenir en compte les persones que estan presents en el nostre entorn: Saber escoltar-les, compartir jocs, ajudar-nos si ens cal i un munt d´accions més que afavoreixin el benestar tant físic com emocional i procurin  un bon clima.

Hem realitzat diferents activitats:

• Lectura de l´àlbum il·lustrat “Me llamo Pecas” de Raquel Díaz Reguera. ” Pecas es pregunta per què hi ha jocs per a nens i per a nenes. I talls de cabell, colors, roba i …Fins i tot contes que són per a nens i uns altres per a nenes! ¿Trobarà una resposta?.
  • Elaboració de corones amb la mà morada que diu ” Prou” o “Stop” i que ens hem de cuidar i hem de respectar els/les altres. Per a la seva elaboració hem comptat amb l´ajuda de la Giordana, la mare del Guilherme, i de la Marta, la mare de l’Alejandra.
  • Assistència a la lectura del Manifest sobre la igualtat al pati gran de l´escola amb la resta dels companys/es de les altres aules.

Us deixem aquí un recull en imatges de la jornada perquè les pugueu compartir i gaudir en família.

I3B ACTIVITATS 25N