El dia de la mona a l’escola!

El divendres 31 de març vam celebrar a l’escola, la tradició Catalana de la Mona.

Vam escollir aquell dia perquè, el dilluns de pasqua és festa, així que ho vam fer el divendres.

Al arribar a l’escola ens vam preparar per fer la nostra mona grupal, de 9:00 a 10:30. Les mestres ens van donar uns materials específics a cada grup. Que eren els següents: ½ tub de galetes quadrades, 12 melindros, ½ de crema de xocolata i per últim dues magdalenes, més els ingredients o “toppings” que hi vem portar nosaltres.

Després  del pati, vam fer una manualitat, que hi tractava  d’una pinça que quan la obrias hi sortia un pollet!!. Al acabar de fer-hi aquesta manualitat del pollet vem anar-hi a votar quina mona de 5é i de 6é ens agradava més!

Al tornar de  casa i del menjador vam anar al passadís a veure quin grup habia sigut el guanyadors.

De cinqué va guanyar un equip que va fer un camp de futbol molt bonic, i de sisè el grup que va guanyar va fer un bosc màgic molt bonic també.

De premi als guanyadors li van donar un diploma amb els seus noms i un conillet de xocolata per compartir entre tots. Els regals van ser iguals tan per a cinquè  com a sisè.

Así va acabar el nostre dia de pasqua al Darwin.

Tots ens vam sentir molt alegres per haver fet una mona tots junts. Va ser una experiencia molt bonica i chula, la tornaria a  viure un munt de vegades.

Aquí us deixem un recull d’imatges i vídeos d’aquell dia pel matí, i altres de l’entrega de premis de la tarda.

Esperem que us hagi agradat molt el nostre article.

SALUTACIONS A TOTHOM!

Creat per Liss Solano i Amara Reyes.