VISITA A L’INSTITUT SALVADOR DALÍ

Com l’any vinent ja deixem l’escola i marxem cap a l’institut, el dia 7 de gener vam anar a visitar un dels centres als quals ens podem matricular els nois i les noies del Darwin, vam anar a conèixer l’institut Salvador Dalí. Hi vam anar els tres sisens, l’A, el B i el C.

Quan vam arribar ens va rebre la Charo, la coordinadora de l’institut. Ella ens va explicar com funcionava el centre i vam poder visitar-ne les instal·lacions.

Primer vam anar a una classe de  primer de ESO i després a la classe de tecnologia. En aquesta classe hi havia moltes eines, serres, culleres, forats… que fan servir per la realització de diferents projectes.

Més tard, vam anar a un altra classe de 1 primer de ESO i al pati interior; ens van explicar que, allà, era on hi feien els actes de celebració dels dies més importants (la rebuda als nous alumnes, les graduacions…) .

Després vam anar al laboratori de de biologia  i de geologia, allà ens vam deixar mirar pel microscopi i vam poder veure un tros d’una llengua de granota.

Les últimes zones que vam visitar van ser el gimnàs i el pati.  Abans de marxar, ens vam donar uns paperets a cada grup de taula on haviem d’apuntar el que més ens havia agradat i el que més ens havia sorprès. El que més ens va agradar va ser veure uns animals a uns pots al laboratori de biologia.

L’institut és molt gran i ens vam quedar sorpresos!! hi ha un munt de classes i el pati és molt gran. L’institut es molt xulo i ens ha agradat molt !!

Miguel Pérez i Aleix Molina.