TROBADA DE COLPBOL

El dia 23 de Gener del 2023 vam anar al poliesportiu “Julio Méndez” a fer 8 activitats relacionades amb el colpbol, hi havia molts monitors i monitores que ens indicàvem que fer en cada activitat.

Algunes activitats eren de fer partits contra les altres escoles, i unes altres ens servien per practicar els Colpejos, totes les activitats eren en equip.

Al poliesportiu “Julio Méndez” vam anar moltes escoles, la nostra “Charles Darwin” i moltes més.

Abans de sortir de l’escola, les professores ens vam posar números a les mans i, un cop al Julio Méndez, en funció del número que dúiem, ens vam ajuntar amb nens i nenes d’altres escoles i d’altres classes per fer els equips, jugar i gaudir.

Al migdia vam anar a dinar a un parc molt gran que es diu “Parc Nou” on hi havia taules de pícnic, un riu amb un pont, i un joc que té forma de teranyina molt gran on et pots enfilar. A l’hora de dinar vam seure tot l’alumnat de 6è en un gran cercle i abans de començar a menjar vam cantar una cançó plegats per començar a dinar tots alhora.

Ens ho vam passar molt bé fent les activitats i jugant amb molts nois i noies d’altres escoles. Aquí us deixem unes quantes imatges de la trobada.

Adriana i Ainhoa C