Sant Jordi’23

.

El dia 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola Charles Darwin.

Al matí, els Caxufenix, vam anar a explicar el conte d’en Patufet als nois i noies d’I3. Vam fer grups de 9, i cada grup podia decidir com fer el conte, tots els grups vam decidir fer-ho actuant, uns eren narradors i altres actors i actrius. Quan vam acabar de fer les obres, ens van deixar agafar a nens i nenes, i llegir-los altres contes. Els hi va agradar molt, i a la majoria de nosaltres també.

Després del pati, ens vam reunir tota l’escola al pati, on unes quantes famílies ens van fer un petit teatre. També vam donar els premis dels jocs florals (un concurs que consistia en escriure un poema, un conte…), els premis anaven per cicles, que eren un conte, i un joc de daus per fer històries.

A la tarda, vam fer-ne un intercanvi de llibres. Per fer això, durant la setmana anterior, vam anar portant llibres a l’escola (que havien d’estar en bon estat i havien de ser de la nostra edat) que intercanviàvem per un tiquet. El dia de l’intercanvi vam exposar tots els llibres al pati i, després de mirar-los, podiem intercanviar un tiquet per agafar el llibre que ens agradava. Després, vam agafar el llibre que haviem intercanviat i ens vam posar a llegir una estoneta al pati, vam participar tot 5è i tot 6è.

El dia abans, vam fer unes roses molt especials amb paquets de fuets que vam reciclar. Vam fer servir aquest material perquè, amb la calor, es doblega i fa l’efecte d’una rosa. Per fer els pètals els vam dibuixar en un tros de paquet de fuet i els vam enganxar a la tija, que era una canyeta de paper verda reciclada, i, amb cartolina, vam fer unes fulles. Va ser molt bonic fer les roses, les vam fer tot cicle superior i van quedar molt boniques.

Aquesta va ser la nostra celebració de la diada de Sant Jordi. Ens ho vam passar superbé, vam gaudir, i ens vam divertir. Aquí teniu unes quantes imatges i vídeos que ho demostren.

Ainhoa C, Adriana D, Lisbeth