ORGANITZEM SCAPE ROOMS!!!

El dia 17 de març, els i les Caxufènix,  vam fer una activitat especial perquè havíem arribat al final del nostre recorregut per segona vegada en aquest curs. L’activitat que vam decidir fer entre tots en assembles va ser organitzar 2 scape rooms. Uns quants alumnes de la classe es van encarregar d’organitzar-los i, la tarda de divendres, els van dinamitzar per tal que tot@s  passessim una estona genial.

El scape room número 1 el van muntar la Naiara, l’Ainhoa. C, la Lisbeth i l’Omi. Van agafar 3 llocs per fer l’activitat que van ser: el menjador, la classe i el gimnàs. Vam fer diferents proves en les quals vam utilitzar una caixa on hi havia confetis, 3 ganivets de mentida, papers amb pistes, una samarreta, una clau i sang. Vam tenir 15 minuts per descobrir com sortir del scape room, i ho vam aconseguir!!!

El segon Scape room van preparar-lo l’Unai C, l’Erika, el Bruno, l’Ona i el Marc T. En aquest cas vam jugar a la classe classe i havíem d’aconseguir rescatar a un alumne que havien segrestat, quan ho vam fer, ens van donar de recompensa un xupa-xups. Per fer les diferents proves vam utilitzar walkie talkies, un cadenat, unes claus, paper amb missatges per desxifrar, cordes i cadires i una capsa.

Vam passar una tarda molt divertia en la que vam gaudir molt tots plegats (tant els alumnes que las vam preparar com els que hi vam jugar) i ja tenim moltes ganes de tornar a arribar al final del recorregut per poder tornar a organitzar alguna activitat semblant.

A continuació us deixem unes quantes imatges que demostren com de bé ens ho vam passar. Esperem que us agradin!!

Marc Tormo i Oumar Román