DIVERCIÈNCIA

Aquest dijous, dia 8 de juny, l’alumnat de 6è i 4t de l’escola Charles Darwin han participat en una celebració on la ciència era la protagonista. Aquest fet ha format part del programa Interseccions, el qual ens ha permès gaudir de la ciència com a una temàtica lúdica i quotidiana de les nostres vides.

Han participat, també, altres escoles: Bernat Metge i el Parc, així com altres entitats com el Centre Cívic Palmira Domènech, la biblioteca Antonio Martín i hem tingut el privilegi de comptar amb la presència del Centre Cultural Aeronàutic.

Els nens i nenes de les diferents escoles han sigut els encarregats i encarregades, per torns, d’explicar allò que hem treballat i ajudar als que visitaven les diferents paradetes a fer i entendre els experiments realitzats. Tothom ha estat molt engrescat i ha gaudit molt!!!

Us deixem aquí un recull d’imatges i vídeos de la jornada.