A SISÈ TAMBÉ FEM LA MONA!!!!

El darrer dia de trimestre, els nois i noies de 6è hem fet un concurs de mones de pasqua!!!

La setmana anterior ens van explicar les normes del concurs i ens vam posar a treballar. Era un concurs de tot el Cicle Superior i es triarien dues mones guanyadores: la millor de 5è i la millor de 6è. El jurat seriem el propi alumnat de cicle, cadascú votaria la millor mona de 5è i la de 6è… així, entre tot@s, triaríem els guanyadors. Participaríem en equips de treball i ens havíem d’organitzar i posar d’acord per treballar plegats. El material bàsic eren dues magdalenes, un paquet de melindros, mig de galetes quadrades i crema de cacau, i, aquest material, havia de formar part de la mona si o si, si, a més a més, volíem posar altres ingredients, podíem fer-ho!!!. Per participar calia també fer un dibuix previ de com creiem que seria la mona (per després comparar-lo amb la realitat) i preparar la decoració per la taula on l’exposaríem.

I després d’una setmana de preparatius, el dia 31 ens vam posar mans a l’obra i ens vam convertir en pastissr@s!!! va ser molt divertit muntar els nostres projectes i veure com es transformaven en realitat.

Abans del pati vam muntar l’exposició i, després, alhora que feiem un taller de pasqua, vam anar a veure l’exposició i vam emetre els nostres vots.

A la tarda estàvem molt nervios@s… totes les mones eren molt xules, però sabíem que n’hi havia dues que havien guanyat!!! ens vam reunir tots els alumnes del cicle al passadís i, després de fer un parell de cançons i un curiós discurs del Jose, finalment vam saber el veredicte i es van anunciar les mones triunfadores. La veritat és que vam triar molt bé i les guanyadores es mereixien el premi!!!

Per acabar el dia, vam tornar a la classe, ens vam menjar les mones i vam acabar el trimestre fent ocs plegats i ballant al Just Dance. Va ser un darrer dia de trimestre molt divertit!!!

Aquí us deixem unes imatges de tot el procés. Esperem que us agradin!!

Els i les Caxufènix