20N – DIA DELS DRETS DELS INFANTS

Article elaborat per Aitana Comas i Emma Martínez

El que hem treballat el 20 de novembre, dia internacional del DRETS DELS INFANTS.

QUÈ SÓN ELS DRETS DELS INFANTS?

Els drets dels infants són coses que els adults ens permeten fer, disfrutar i gaudir de l’escola.

Tots els infants hem de tenir una bona alimentació, anar al metge, tenir una identitat, expressar la nostra opinió i ser escoltats, al joc, etc…

Tots els infants hem d’estar protegits i podem tenir tots drets, tots els infants tenim els mateixos drets sense distinció de sexe, religió o condició econòmica.

Tots els infants hem de disposar dels mitjans necessaris per créixer físicament, dignitat, llibertat i dignitat, i hem d’estar protegits dels conflictes armats.

Tots els infants amb malalties físiques i psíquiques, hem de rebre l’atenció especial i l’educació adequada.

Tots els infants tenim dret a un medi ambient saludable i no contaminat.

Tots els infants tenim dret a expressar-nos lliurement, a ser escoltats i a respectar en les nostres opinions, valors, pensament i religió.

Tots els infants necessitem amor, comprensió i suport de la familia per al ple desenvolupament de la personalitat.

Esperem que us hagi agradat el nostre article, aquí teniu algunes FOTOS del dia.