Jocs Cooperatius 5è

Article elaborat per Naia Pérez i Leire Pachón

Dijous dia 23 de març els alumnes de 5è vam anar al CEM Júlio Méndez per a participar en la Trobada Intercentres de Jocs Cooperatius amb alumnes de la nostra edat de diferents escoles del Prat. És una sortida organitzada pels mestres d’Educació Física de tot el Prat, amb la col·laboració dels alumnes de grau superior d’activitat física de l’Institut Les Salines, que ens feien de monitors de les diferents estacions.

Hi van participar els següents centres: Bernat Metge, l’Institut-Escola del Prat, Pepa Colomer, Jaume Balmes, Escola del Parc, Ramon Llull i Charles Darwin.

L’objectiu principal era cooperar juntament, amb el teu grup, per aconseguir reptes tots junts, però també conèixer altres nens i nenes de la nostra edat, compartir amb ells els jocs, i passar-ho bé tot fent esport a l’aire lliure. Els jocs eren diversos com: saltar a la corda, zumba, carrera de sacs, el paracaigudes, activitat d’handbol… i moltes coses més. Quan vam finalitzar les 6 estacions, tots els participants i mestres vam anar al pavelló perquè els monitors tenien preparats uns balls de zumba per gaudir tots alhora. Va ser molt divertit!!!!

Després de fer totes les activitats vam anar al Parc Nou a menjar i, una vegada vam acabar de menjar vam jugar tots junts al joc de l’infectat. A les 15:30h vam tornar cap a l’escola fins a les 16:30h que vam marxar cap a casa.

Aquí teniu les fotos d’aquest dia que vam gaudir moltíssim.