Article: “LABORATORI ARTÍSTIC”: Donde empiezan las cosas que son importantes

Article elaborat per Julia Gamero i Mateo Rodríguez

Hola nois i noies!!

El dijous 27 d’octubre a les 9:00h del matí vam anar al Teatre Modern. Allà ens va rebre un actor i director teatral argentí molt amable.

L’activitat va començar posant-nos, primer, en rotllana i en silenci ens van dir que penséssim amb els ulls tancats algun lloc o persona important per a nosaltres. A continuació, alguns alumnes van explicar alguna cosa d’allò que van pensar.

Tot seguit, l’home ens va començar a dur a terme una altra activitat que consistia a parlar sobre les coses de la nostra vida davant d’una càmera, les persones que no volien parlar en el vídeo les va dir que no passava res si no ho volien fer, però la majoria d’alumnes ho van fer. L’ambient que es va crear era tan emotiu que molts vam plorar. Molts alumnes van parlar dels seus familiars morts o animals… En aquesta activitat ens vam adonar què és molt important compartir la vida amb les persones que estimes.

Al final de l’activitat, l’home ens va preguntar que si ens va agradar l’activitat, i la majoria d’alumnes van dir que sí, però també alguns pocs van dir que no.

Recomanem molt l’activitat era molt xula, però també molt trista (emotiva).

Adeu!! 👋👋👋👋👋