Article: El NADAL de 5èA!!!!

Article elaborat per Natalia Cabezas i Laia Deixens

Bon dia famílies!

Avui us explicarem què hem fet aquest Nadal a l’escola.

Per començar, el dia 7 van venir famílies a fer propostes Nadalenques per a decorar les dues portes, ja que el dia 13 es feia el 1r CONCURS DE PORTES DE NADAL!!!!!!

Nosaltres vam fer un arbre de Nadal amb forma de mans de paper de colors verds (fort i fluix) i amb boles de paper de diferents colors.

Al vidre, vam fer 27 elfs amb paper que agafaven un tros de cartó, i a cada tros de cartó vam dibuixar una lletra, que totes col·locades posava la frase: “BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU 2023”.!!!!!!!

El dimarts següent, vam anar per tota l’escola a felicitar a les millors portes.

5è A vam quedar segons!

El divendres, dia 16 de desembre vam anar a fer les Nadales al Teatre Modern, acompanyant als nens de tercer.

Primer, vam cantar la cançó de música que era “Ara ja és Nadal” i després la de la classe que es titula “Enyor”. Ho vam fer super bé!!!

El dia 20 de desembre, vam fer tallers de Nadal per tota l’escola, hi havia origamis, jocs al pati, postals, experiments, titelles amb cartró i paper, Just Dance, pinta-cares, etc…Va ser molt xulo!!

A la tarda, vam veure, juntament amb els nostres companys i companyes de 5èB, una pel·lícula amb patates i crispetes.

L’últim dia vam fer un esmorzar especial per cicles, hi havia torrons, neules, galetes…

Després d’esmorzar vam anar al pati, vam tenir 15 minuts més que de normal.

Per últim, vam fer l’Amic Invisible, per torns ens van donar els nostres regals, i també havíem d’endevinar qui ens regalava. Alguns companys/es van deixar pistes falses,..jaja. Va ser molt divertit!

I, a la 13h van començar les nostres vacances!!!!!!

Això és tot famílies! Us deixem unes fotos d’aquests dies tan especials!!

BONES FESTES I BON ANY 2023!!!!