ARTICLE: 25N – DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Article elaborat per Meritxell Benzal

Hola nois i noies!

El 25 de novembre va ser el dia Contra la Violència de Gènere i a l’escola vam estar treballant i fent algunes activitats: escoltar unes cançons relacionades contra la violència de gènere, una en castellà que es diu Malo de Bebe, altra cançó que estava en anglès que es diu Luka de Suzanne Vega, vam reflexionar sobre la lletra de les dues cançons, i després d’estar parlant i reflexionant sobre la violència de gènere, vam començar a elaborar unes pancartes.

A la tarda vam acabar d’elaborar les pancartes en grups i vam baixar al pati tota l’escola per escoltar el manifest on els alumnes de 6è van estar llegint catorze frases sobre aquest dia. A mesura que anaven llegint una frase, un company/a mostrava una lletra, que en finalitzar les catorze frases es va poder llegir: NO A LA VIOLÈNCIA.

Us deixem unes imatges sobre aquest dia!