Diverciència

Hola a tothom!

Avui dia 8 de juny hem celebrat una jornada científica anomenada Diverciència, un espai en el qual hem pogut jugar i aprendre a través d’experiments científics.  Durant aquesta jornada diverses escoles ens hem unit per presentar tot allò que hem treballat durant aquest curs dins de l’àrea de Medi Natural i així poder presentar els nostres projectes a altres persones, tot compartint coneixement i aprenent els uns dels altres.

Cada escola disposava de la seva paradeta científica en la qual es presentaven experiments, jocs, manualitats…

Nosaltres, hem presentat les nostres màquines simples i hem realitzat diferents jocs amb palanques i politges. A més, també hem proposat una activitat en la qual els infants havien de muntar un circuit elèctric i comprovar quins materials eren conductors i quins aïllants.

Nosaltres també hem pogut gaudir d’activitats com la creació d’un paracaigudes o un avió, la realització d’experiments amb piles, hem pogut jugar amb joguines que es movien gràcies a l’energia solar, entre moltes altres propostes.

Ens ho hem passat molt bé i hem après molt sobre la ciència, adonant-nos que la ciència és per a tothom i que està per tot arreu.

A continuació us ensenyem algunes fotografies d’alguns moments viscuts. Esperem que us agradin.

Els i les alumnes de 4t.