CASTAWEEN!

Hola a tots i a totes!

El passat dilluns 31 d’octubre, els alumnes de Cicle Mitjà, vam celebrar a l’escola la Castanyada i també Halloween, reanomenant-lo així… CASTAWEEN!

Vam iniciar el dia amb uns jocs de tardor al pati de l’escola, tot barrejant les diferents classes i relacionant-nos així, amb altres nens i nenes de les classes de 3r i 4t. Ens ho vam passar molt bé i vam aprofitar per conèixer-nos més i gaudir junts.

Seguidament, cada classe va organitzar un esmorzar col·lectiu de tardor on cadascun de nosaltres va portar alguna fruita de temporada per compartir: moniatos, castanyes, fruits secs, mandarines… Vam gaudir molt, tant del menjar com de la companyia.

A la tarda, vam decidir quin complement terrorífic ens volíem fer i vam disfrutar d’una tarda de tallers i manualitats, tot creant les nostres pròpies caracteritzacions.

A continuació us deixem algunes fotos.

Esperem que us agradin!

Feu “click” a la imatge que trobareu a continuació: